فونیکسریمکسبهتام

زامیاد، قهرمان صنعت و اقتصاد ایران شد

عصر خودرو : شرکت زامیاد به عنوان برترین و تنها خودروسازی تولیدکننده خودروهای سبک تجاری دیزلی در کشور، به عنوان قهرمان صنعت و اقتصاد ایران انتخاب شد.

زامیاد، قهرمان صنعت و اقتصاد ایران شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۵:۴۶

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» به نقل از موج، شرکت زامیاد که در ششمین دوره جشنواره قهرمانان صنعت و اقتصاد ایران برای تولید محصول \\\\\\\\\\"وانت دیزلی\\\\\\\\\\" عنوان برترین محصول سال89 را به دست آورده بود در هفتمین دوره از این جشنواره نیز به دلیل برترین و تنها تولیدکننده خودروهای تجاری سبک دیزلی کشور تقدیر شد.
    رضا سرایی مدیرعامل شرکت زامیاد، پس از کسب لوح وتندیس این جشنواره از وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص این موفقیت گفت: با توجه به آیین نامه ارتقاء کیفیت محصولات خودروسازان که در سال گذشته توسط وزارت صنایع و معادن ابلاغ شد، شرکت زامیاد نیز همراه با برنامه های پیشین خود در راستای افزایش سطح کیفیت، راهبرد نوینی را همراستا با اهداف تصریح شده، تبیین و اجرایی کرده است.
    وی ادامه داد: حاصل راهبرد زامیاد در سال جاری کاهش 30نمره منفی از محصول وانت دوگانه سوز، کاهش 24 نمره منفی از وانت دیزلی و حفظ سطح کیفی خوب برای محصول وانت شوکا بوده است. همچنین در محصولات سنگین نیز انواع کامیون های زامیاد، ون A36-13و مینی بوس آذر A50-12همانند سال های گذشته در سطح خیلی خوب قرار دارد.
    سرایی، در خصوص نحوه پیاده سازی استانداردهای خودرو بر روی محصولات زامیاد اظهار داشت: با توجه به خط مشی شرکت زامیاد و هدف این شرکت در ارتقای محصولات و توسعه همه جانبه، با رعایت تمام الزامات تعیین شده درباره قطعات و مجموعه ها، موفق به گرفتن استانداردهای لازم شده ایم تا جائیکه رئیس سازمان ملی استاندارد ایران درباره وانتزامیاد که برخی آن را غیر استاندارد قلمداد می کنند بیان کرد که \\\\\\\\\\"وانت زامیاد یک خودرو برون شهری است و هیچ مشکل استانداردی ندارد.\\\\\\\\\\"
    مدیرعامل شرکت زامیاد ادامه داد: ما نیز به عنوان تولیدکننده محصول وانت، تلاش روز افزون خود را برای ارتقاء و حفظ سطح کیفی و رعایت استانداردها به کار بسته ایم تا محصولی با کیفیت و با سطح استاندارد بالا تولید و عرضه کنیم.
    عضو هیئت مدیره شرکت زامیاد همچنین با بیان اینکه خودرو وانتنیسان با دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد یک محصول استراتژیک در صنعت خودرو و همچنین شبکه حمل و نقل کالا به شمار می رود، گفت: به زودی و پس از رفع ایرادات جزئی و به روز شدن وانت، یک محصول جدید و منطبق با استانداردهای روز دنیا وارد بازار خواهیم کرد.
    سرایی تولید محصولات با سوخت دیزلی و پاک را مهمترین اولویت زامیاد در ادامه مسیر فعالیت های خود دانست و خاطرنشان کرد: شرکت زامیاد همواره تمرکز بر تولید محصولات منطبق با استانداردهای روز دنیا را در دستور کار خود دارد و به همین منظور از سال آینده وانتنیسان با استاندارد یورو چهار وارد بازار خواهد شد.
    در هفتمین جشنواره بین المللی قهرمانان صنعت و اقتصاد ایران که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، نایب رئیس مجلس، رئیس کمیسیون صنایع و معادن خانه ملت، عضو هیئت نمایندگان اتاق های تهران و ایران و جمع پرشوری از صنعتگران و کارآفرینان کشور برگزار گردید از 37 واحد برگزیده با اهدای لوح و تندیس تقدیر شد و حمایل قهرمان قهرمانان صنعت این دوره به \\\\\\\\\\"شهید حسن تهرانی مقدم\\\\\\\\\\" تعلق گرفت.

    کرمان موتوراکستریم