فونیکسریمکسبهتام

بازدید مدیرعامل گروه سایپا از شرکت ایران دلکو

عصر خودرو- محسن جهرودی به همراه جمعی از مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا در ادامه بازدید از توانمندی شرکت های قطعه سازی در صنعت خودرو، از شرکت ایران دلکو بازدید و از نزدیک در جریان ظرفیت ها و توانمندی های این تولید کننده اگزوز و کاتالیست خودرو قرار گرفت.

بازدید مدیرعامل گروه سایپا از شرکت ایران دلکو
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپانیوز، شرکت ایران دلکو فعالیت خود را از سال ١٣٨٢ با تولید دلکو آغاز کرده و در حال حاضر عمده فعالیت این قطعه ساز داخلی، تولید اگزوز و کاتالیست خودروهای تولیدی شرکت های سایپا، زامیاد و ایران خودرو است.
    دراین برنامه مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از بخش های مختلف شرکت ایران دلکو شامل: آزمایشگاه های مکانیک و شیمی، واحد تحقیق و توسعه، سالن های کوتینگ و کنینگ، برشکاری و مونتاژ کاتالیست و همچنین خط تمام اتوماتیک تولید بدنه انباره اگزوز این مجموعه و فرایندهای مختلف تولید بازدید و با کارکنان این شرکت گفتگو کرد.
    به گفته مدیران شرکت ایران دلکو، خط تمام اتوماتیک تولید بدنه انباره اگزوز این شرکت در خاورمیانه منحصر به فرد بوده و در سطح استانداردهای جهانی است.
    جهرودی از ابتدای حضور در گروه خودروسازی سایپا توجه ویژه ای به قطعه سازان داخلی داشته و ضمن حمایت های عملی، طی بازدیدهای دوره ای موثر  گام های اساسی در تعامل هرچه بیشتر گروه سایپا با قطعه سازان داخلی برداشته است و قطعه سازان صنعت خودرو نیز از این اقدامات مدیرعامل سایپا استقبال کرده اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط