فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل شرکت جهان نوین آریا نماینده نیسان در ایران:

به دنبال تولید خودروهای نیسان با همکاری پارس خودرو هستیم

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت جهان نوین آریا؛ نماینده رسمی نیسان ژاپن در ایران ، روز گذشته در حاشیه مراسم رونمایی از نیسان ایکس تریل ۲۰۱۸ از برنامه این شرکت برای تولید محصولات نیسان با همکاری شرکت پارس خودرو در ایران خبر داد.

به دنبال تولید خودروهای نیسان با همکاری پارس خودرو هستیم
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، سیروس جوکار مدیرعامل شرکت جهان نوین آریا در زمینه قیمت این محصول جدید گفت: قیمت محصول جدید ما بر اساس نرخ ارز بانک مرکزی 344 میلیون تومان محاسبه شده است اما با توجه به اینکه سامانه ارزی جدید بانک مرکزی به مرحله اجرایی نرسیده مجبور بودیم فروش آن را متوقف کنیم چرا که این خودرو در صورت عدم تخصیص ارز در این سامانه اجازه ورود ندارد. به گفته جوکار بر اساس این سامانه اگر به شما ارز تعلق بگیرد اجازه واردات خودرو خواهید داشت و از آنجایی که ما نمی خواهیم بدقولی کنیم و نتوانیم خودرو را در موعد مقرر تحویل مشتریان دهیم لذا این محصول که در کشور موجود نیست را فعلا نخواهیم فروخت تا این سیستم جا بیفتد و تکلیف این موضوع مشخص شود.مدیرعامل جهان نوین آریا قیمت قطعی و نهایی ایکس تریل 2018 را متاثر از نرخ روز ارز پس از تخصیص ارز توسط دولت اعلام کرد.

    جوک همچنان وارد می شود
    مدیرعامل شرکت جهان نوین آریا در زمینه توقف تولید خودر جوک گفت : در منطقه خلیج خودرویی با نام کیکس جایگزین جوک شده اما از آنجایی که خودرویی که به ایران وارد می شود استاندارد اروپا را می خواهد و نیسان نیز همچنان جوک را برای اروپا و آمریکا تولید می‌کند ما همچنان امکان واردات این خودرو به ایران را خواهیم داشت.

    به دنبال تولید نیسان در ایران هستیم
    جوکار در زمینه عرضه مدلهای جدید نیسان به بازار ایران گفت : در حال حاضر برنامه‌ای برای محصول جدید نداریم و همین 2 محصول جوک و ایکس تریل را خواهیم داشت و شاید اگر اقبالی صورت بگیرد در زمینه خودروهای عمومی مانند یک ون یا MPV برنامه داریم اما بیش تر به دنبال تولید این برند در ایران هستیم. جوکار همچنین از همکاری با پارس خودرو در زمینه تولید خبر داد و گفت هم‌اکنون چند محصول برای آغاز تولید در ایران کاندید شده است.وی همچنین در ادامه افزود : برای سازمان دهی خوب و ارائه خدمات بهتر طی یک سال آینده برنامه ای برای محصول جدید در ایران نخواهیم داشت.

    بعد از اروند به ارس و انزلی می رویم
    به گفته مدیرعامل شرکت جهان نوین آریا این شرکت در منطقه آزاد اروند با 3 شعبه در حال فعالیت است و خودروها را با پلاک منطقه و پلاک ملی عرضه می‌کند. وی همچنین در ادامه گفت: اگر شرایط اقتصادی اجازه دهد به دنبال گسترش فعالیت در ارس و انزلی هستیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو