فونیکسریمکسبهتام

معاون تولید و خدمات فنی شرکت سایپادیزل خبر داد؛

برنامه تولید ۸ هزار دستگاه کامیون ولوو توسط سایپادیزل در سال۹۷

عصر خودرو- معاون تولید و خدمات فنی سایپادیزل گفت: برنامه تولیدی شرکت سایپادیزل در سال ۹۷ تولید ۱۰ هزار دستگاه محصول تجاری خواهد بود که از این تعداد، ۸ هزار دستگاه را کامیون های با کیفیت ولوو تشکیل خواهند داد.

برنامه تولید ۸ هزار دستگاه کامیون ولوو توسط سایپادیزل در سال۹۷
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا دیزل، نادر سلطان تویه با اعلام خبر فوق افزود: در راستای سیاست ها و استراتژی های تولید در گروه خودروسازی سایپا و بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده، مقدمات و زیرساخت های لازم برای افزایش تیراژ تولید نسبت به سال گذشته فراهم شده که با تحقق این برنامه، شاهد افزایش 2.2 برابری تولید در انتهای سال جاری خواهیم بود.

    وی اضافه کرد: سایپا دیزل در سال 96 نیز تعداد 4504 دستگاه از انواع محصولات را تولید کرد که این آمار با توجه به تولید 3008  دستگاه در سال 95، بیانگر رشد 1.5 برابری تولید است. در این میان، در خصوص محصولات ولوو، رشد 4.6 برابری با تولید 2944 دستگاه در سال 96 در مقایسه با تولید 600 دستگاه ولوو در سال 95 نیز، از جمله نکات مثبت عملکرد درخشان سایپادیزل در سالی که گذشت به شمار می آید.

    سلطان تویه تصریح کرد: یکی از نکات مهم و کلیدی تولید ناب در شرکت های خودروساز، کاهش تعداد محصولات ناقص و تجاری نشده است که سایپادیزل در این بخش نیز توانست، این آمار را از 8 درصد از کل محصولات تولیدی در سال 95 به 0.4 درصد در سال96 تقلیل دهد که این دستاورد، ماحصل نگرش سازمانی و تلاش و اهتمام تمامی بخش های شرکت به ویژه حوزه تولید است.

    معاون تولید و خدمات فنی سایپادیزل با اشاره به سایر توفیقات حوزه تولید این شرکت ادامه داد: با هدف بهبود سیکل کاری ایستگاه های خط تولید، تمامی فرآیندهای تولید در سایپادیزل همواره مورد پایش و بررسی های کارشناسان داخلی و ناظرین شرکت ولوو قرار می گیرد و بر این اساس، شاهد افزایش ظرفیت تولید در بخش های مختلف نظیر: بدنه، رنگ و مونتاژ بوده ایم. به عنوان مثال، شکستن رکورد تولید یک نوع محصول در روز با تولید 30 دستگاه در یک شیفت بلند معادل 125 درصد رشد، نمونه ای بارز از این دستاوردها به شمار می آید.

    سلطان تویه اضافه کرد: علاوه بر افزایش کمی تولید محصولات در سال جاری، شرکت سایپادیزل نسبت به ایجاد تنوع محصول و تولید خودروهای جدید نظیر ولوو FM(4*2) کشنده، ولوو FM(6*4)  باری و ولوو FM(6*4) کمپرسی نیز اقدام کرده است که این کامیون ها از جمله محصولات پرطرفدار و محبوب نزد مشتریان به شمار می آیند و در سال 96 به سبد محصولات سایپادیزل افزوده شدند.

    وی با اشاره به اهمیت حفظ و ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی همزمان با افزایش تیراژ خاطرنشان کرد: موضوع کیفیت در تمامی بخش های تولیدی شرکت سایپادیزل نهادینه است و این مجموعه صنعتی با در اختیار داشتن نیروی انسانی متخصص و کارآمد و همکاری شرکای خارجی خود به ویژه ولوو سوئد، نظارت مستمری بر این مقوله دارند که کسب 4 ستاره کیفی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) توسط محصولات ولوو در ادوار مختلف، گواهی بر این مدعاست.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو