فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

قطعه‌سازان رتبه۳ از زنجیره تامین حذف می‌شوند

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی مدیرعامل سابق ساپکو از حذف قطعه‌سازان گرید C طرف قرارداد این شرکت تا پایان سال ۹۱ خبر داد.

قطعه‌سازان رتبه۳ از زنجیره تامین حذف می‌شوند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، عادل پیرمحمدی اظهار کرد: در حال حاضر بیشتر قطعه سازان طرف قرارداد در گرید A و B قرار داشته و تعداد کمی قطه ساز گرید C نیز با این شرکت همکاری می کنند.
    وی با بیان این که در سال گذشته تمام قطعه سازان گرید D یا ارتقای سطح داده و یا از زنجیره تامین حذف شدند، خاطرنشان کرد: سازندگان گرید C نیز تا پایان سال جاری فرصت خواهند داشت به گرید A یا B ارتقا یابند و در غیر این صورت از زنجیره تامین حذف خواهند شد..
    پیرمحمدی ادامه داد: علاوه بر استانداردهای موجود، ساپکو نیز الزامات سختگیرانه ای را در زمینه ارتقای کیفیت قطعات وضع کرده است؛ به گونه ای که با اجرای الزامات جدید برخی قطعه سازان که در گرید A قرار داشتند، در ارزیابی های جدید در گرید B قرار گرفتند.
    http://www.asrekhodro.com/News/16316

    شماره‌گذاری وانتنیسان متوقف شد
    شش سال پیش در چنین روزی دبیر انجمن خودروسازان از توقف شماره‌گذاری وانتنیسان مجهز به ترمز ABS از ابتدای اردیبهشت ماه سال 91 با وجود ابلاغیه‌ وزارت صنعت، معدن و تجارت به پلیس مبنی بر بدون مانع بودن شماره‌گذاری این خودرو خبر داد. احمد نعمت بخش اظهار کرد: اعتبار ابلاغیه قبلی سازمان ملی استاندارد در خصوص شماره گذاری وانتنیسان آخر فروردین امسال به پایان رسید و شماره گذاری این خودرو متوقف شد.
    وی با بیان این که سازمان ملی استاندارد پس از بررسی دوباره استاندارد های خودرو وانتنیسان و اصلاحاتی همچون نصب فرمان دو تکه تلسکوپی و تاخوگراف، استاندارد این خودرو را تایید و ابلاغیه شماره گذاری آن را صادر کرد، خاطرنشان کرد: این تاییدیه و ابلاغیه شماره گذاری وانتنیسان در تاریخ 10 اردیبهشت ماه از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت به پلیس ابلاغ شد؛ با این حال با وجود این ابلاغیه شماره گذاری وانتنیسان مجهز به ترمز ABS همچنان متوقف است.
    http://www.asrekhodro.com/News/16314

    کاهش 85 درصدی تولید پراید دوگانه‌سوز
    شش سال پیش در چنین روزی اعلام شد که تولید پراید دوگانه‌سوز در سال 1390 با افت شدید 85 درصدی مواجه بوده است.
    براساس آمار انجمن خودروسازان ایران، سال 90 تولید انواع پراید دوگانه سوز در دو شرکت پارس خودرو و سایپا در مجموع با کاهش 85 درصدی به 21 هزار و 555 دستگاه رسید. این در حالی است که در سال 1389 بالغ بر 144 هزار و 231 دستگاه پراید دوگانه سوز در کشور تولید شده بود.
    به صورت تفکیک شده تولید پراید دوگانه سوز در پارس خودرو با کاهش 98.7 درصدی به تنها 715 دستگاه رسید. در حالی که تولید پراید دوگانه سوز در شرکت سایپا 76.5 درصد کاهش یافته و به رقم 20 هزار و 840 دستگاه رسید.
    http://www.asrekhodro.com/News/16315

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط