فونیکسریمکسبهتام

نوبخت خبر داد؛

افزایش ۲ برابری سفر با مترو در ایام نمایشگاه کتاب

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: جابجایی مسافر در ایام برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نسبت به سال گذشته ۲ برابر افزایش داشته است.

افزایش ۲ برابری سفر با مترو در ایام نمایشگاه کتاب
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، فرنوش نوبخت مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه   از استقبال بی‌نظیر شهروندان از مترو برای رسیدن به نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: این میزان جابجایی مسافر نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش یافته است.
    وی با اشاره به اینکه از روز چهارشنبه 12 اردیبهشت تا پایان روز جمعه 21 اردیبهشت سال جاری متروی تهران و حومه با افزایش حرکت‌های مسافربری در خطوط یک و سه، بیش از دو میلیون و 96 هزار و 646 سفر در دو ایستگاه شهید بهشتی و مصلی امام خمینی(ره) به ثبت رسیده است، ‌گفت: با توجه به اینکه نمایشگاه بین المللی کتاب تهران فاقد پارکینگ بود و در نزدیکی نمایشگاه دو ایستگاه مصلی امام خمینی(ره) و ایستگاه شهید بهشتی وجود دارد، استفاده از مترو بهترین انتخاب برای رسیدن به نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است.

    نوبخت با اشاره به اینکه آ‌مار تردد مسافران نمایشگاه بین المللی کتاب در روزهای اخیر روند صعودی داشته است، گفت: در اولین روز برگزاری نمایشگاه یعنی چهارشنبه 12 اردیبهشت، 110 هزار و 160 سفر به ثبت رسیده بود و این رقم در روز جمعه 21 اردیبهشت به 250 هزار و 605 سفر افزایش یافت.

    مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با بیان اینکه در ایام برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران سرفاصله حرکت قطارها در خطوط یک و سه را کاهش داده‌ایم، گفت: همچنین در مرکز فرمان به طور مستمر میزان مسافران در ایستگاه های مترو را رصد کردیم و با برنامه ریزی دقیق در اعزام قطارهای فوق العاده سعی کردیم تا حد امکان از تجمع مسافران در ایستگاه‌ها جلوگیری کنیم و بهترین سرویس دهی را ارائه دهیم.

    وی با تأکید بر اینکه ناوگان حمل و نقل ریلی در روزهای عادی خود هم پذیرای حجم بالایی از مسافران است، اذعان کرد: هیچ وسیله حمل و نقل دیگری نمی‌تواند این خدمات را در این سطح و با این حجم وسیع انجام دهد.

    نوبخت در پایان خاطرنشان کرد:‌ شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه تمام توان خود را در خدمت رسانی سریع، ایمن و پاک به کار بسته و امیدواریم با تجهیز این ناوگان در آینده بتوانیم خدمات بهتر و شایسته‌تری را به شهروندان ارائه دهیم.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو