فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سایپادیزل در جمع نمایندگان خدمات پس از فروش شرکت خدمات فنی رنا خبر داد؛

برنامه ریزی تولید ۱۰ هزار دستگاه خودروی تجاری در سال ۹۷

عصر خودرو- مدیرعامل سایپادیزل گفت: زیرساخت های لازم برای افزایش تولید انواع محصولات تجاری مهیا شده و بر همین اساس، تولید ۱۰ هزار دستگاه محصول در سال ۹۷ برنامه ریزی شده است.

برنامه ریزی تولید ۱۰ هزار دستگاه خودروی تجاری در سال ۹۷
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، محمد هادی نوری در جمع نمایندگان خدمات پس از فروش و عاملین مجاز فروش قطعه شرکت خدمات فنی رنا، ضمن اعلام خبر فوق افزود: با دیپلماسی مناسب صنعتی که با ولوو تراکس قدیمی ترین شریک تجاری خود داشتیم، تعداد 8 هزار دستگاه از تولیدات سایپادیزل را محصولات ولوو تشکیل خواهند داد تا ضمن تأمین خودروهای طرح نوسازی ناوگان، نیازهای سایر مشتریان این کامیون پرطرفدار نیز مرتفع شود.

    وی با اشاره به طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای گفت: واگذاری محصولات این طرح به صورت کلید به کلید، برای شرکت سایپادیزل به صورت ماموریت ویژه ای تعریف شده که بر این اساس، 8 هزار دستگاه محصول از تولیدات در سال 97 ، به این طرح ملی اختصاص خواهد یافت. در این راستا، با توجه به افزایش حجم بازار سایپادیزل و برنامه های تولید پیش رو، نقش نمایندگان در ارائه خدمات پس از فروش بسیار پُر رنگ، حیاتی و حائز اهمیت است.

    مدیرعامل سایپادیزل در ادامه افزود: برنامه فروش شرکت خدمات فنی رنا در سال 97 با افزایش بیش از 100 درصدی همراه خواهد بود و بر اساس تیراژ تولید سال جاری تدوین شده و شرکت رنا با کمک نمایندگان خود در سراسر کشور، می تواند این امر را محقق سازد. همچنین، برنامه ریزی لازم در خصوص تأمین به موقع قطعات اصلی صورت پذیرفته است.

    عضو هیأت مدیره سایپادیزل با اشاره به سفارش گذاری انجام شده برای تأمین قطعات یدکی خاطرنشان کرد: تقویت شبکه نمایندگی ها از طریق ارائه اعتبار، توسعه بازار قطعات، اختصاص ابزار مخصوص با توجه به نیاز شبکه و نیز آموزش پرسنل، از دیگر برنامه های جاری شرکت سایپادیزل و خدمات فنی رنا به شمار می آید که تحقق این برنامه ها، منوط به همکاری متقابل با نمایندگان است.

    گفتنی است، شرکت خدمات فنی رنا به عنوان متولی امر خدمات پس از فروش محصولات سایپادیزل با دارا بودن 38 نمایندگی خدماتی و 23 عاملیت فروش قطعه، به عنوان بزرگترین شبکه ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودروهای تجاری در سطح کشور شناخته می شود.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو