فونیکسریمکسبهتام

در راستای اجرای طرح نوسازی انجام شد

تحویل ۵۰۰ دستگاه مینی بوس ایسوزو به مشتریان

عصر خودرو- مراسم تحویل ۵۰۰ دستگاه مینی بوس ایسوزو به مشتریان بهمن دیزل صبح امروز برگزار شد.

تحویل ۵۰۰ دستگاه مینی بوس ایسوزو به مشتریان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» ، این مراسم با حضور عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و شهر سازی، مرتضی شفیعی مدیر عامل گروه بهمن، حسین خضری مدیر عامل بهمن دیزل و مدیران ارشد گروه بهمن برگزار شد.
رئیس سازمان فروش خودروهای تجاری گروه بهمن در این مراسم گفت: دغدغه اصلی این طرح کاهش مصرف سوخت و آلایندگی است که در کنار آنها مواردی همچون ایمنی جاده‌ها، محیط زیست و اشتغال‌زایی نیز مورد بررسی قرار گرفته است.
مهیار عسگریان درباره تسهیلات 4 درصدی نوسازی افزود: همه می‌دانیم در این شرایط وام 4 درصدی امری غیر ممکن است اما این اقدام با همکاری مشترک گروه بهمن و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و صندوق کارآفرینی امید با وام 4 درصد اشتغالزایی اجرا می شود.
وی ادامه داد: از  اواخر سال گذشته اقدام به طرح نوسازی کرده‌ و قرارداد نوسازی هزار دستگاه را منعقد کردیم و به اجرا رساندیم که در این مدت زمان کم ،رکورد خوبی به ثبت رسید از این رو با توجه به اعتماد سازمان‌های ذیربط برای سال جاری قرارداد 11 هزار دستگاه را منعقد کرده که شامل محصولات ایسوزو و FAW است.
امید نورالهی مدیر عامل صندوق کارآفرینی نیز در ادامه این مراسم در خصوص اشتغال زایی گفت: این طرح مانند یک لوکوموتیو است که با پیشرفت ، واگن‌های پشت سر خود را به پیش می‌کشاند و با استارت این طرح، چندین شغل به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد می‌شود.
صدراله بمانا معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز در خصوص این طرح گفت: از زمانی که طرح نوسازی در سازمان استارت خورد اولویت با مینی‌بوس، اتوبوس و سواری بود که در بخش اتوبوس و سواری نوسازی به خوبی انجام شد اما از همان زمان تا به امروز در بخش مینی بوس هیچ کاری انجام نشده بود.
وی با تاکید بر اینکه امروز یکی از آرزوهای حمل و نقل جاده‌ای به وقوع پیوسته و در بخش مینی بوس شاهد نوسازی هستیم، افزود: 57 هزار دستگاه مینی‌بوس در کشور وجود دارد که همه به سن اسقاط رسیده اند و امیدوارم بتوانیم این روند را تا نوسازی کامل مینی بوس ها ادامه دهیم.
حسن نیا معاون وزیر راه و شهر سازی نیز در ادامه این مراسم با بیان اینکه 90 درصد حمل و نقل بار و مسافر از طریق جاده انجام می‌شود، گفت: این روند نشان دهنده اهمیت بسیار زیاد خودروهای باربری و مسافر‌بری در کشور است و امیدواریم با حمایت سازمان ها و دولت زیرساخت‌ها فراهم شود تا بتوانیم این روند را صعودی ادامه دهیم.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
      آرشیو