فونیکسریمکسبهتام

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور:

قطعه ۳۲ کیلومتری اول آزادراه تهران-شمال ۲۴ کیلومتر تونل و پل دارد

عصر خودرو- عضو کمیسیون شوراها مجلس، گفت : از ۳۲ کیلومتر مسیر قطعه اول آزادراه تهران - شمال حدود ۲۴ کیلومتر آن پل یا تونل است که عظمت و سختی کار را نشان می‌دهد.

قطعه ۳۲ کیلومتری اول آزادراه تهران-شمال ۲۴ کیلومتر تونل و پل دارد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از خانه ملت، محمد محمودی شاه‌نشین  در خصوص بازدید از قطعه اول آزادراه تهران شمال، اظهار داشت:  حدودا هر پیمانکاری در اجرای منطقه یک پروژه آزادراه تهران- شمال یک مشاور در کنار خود دارد و 11 پیمانکار حاضر 10 مشاور داشتند.

    عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسائل فنی و مباحث نوآوری در تکنولوژی‌های جدید راه سازی، پل های با ارتفاع بلند، استفاده از سازه‌های بتنی و در بخشی از قسمت‌ها استفاده از سازه‌های فلزی و تونل‌های بلند را می‌توان در طول مسیر شاهد باشیم، گفت: از 32 کیلومتر مسیر قطعه اول آزادراه تهران - شمال حدود 24 کیلومتر آن پل یا تونل است که عظمت و سختی کار را نشان می‌دهد.

    نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد با اشاره به اینکه علی رغم تمامی سختی‌ها اجرای قطعه اول پروژه آزادراه روزهای پایانی خود را طی می‌کند، خاطر نشان کرد: در صورتی که سایر پازل‌های این آزادراه به اتمام برسد و این قطعات به یکدیگر متصل شوند می‌توانیم از آن به عنوان یک سرمایه ملی یاد کنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط