فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

مگان و تندر ۹۰ هم تاکسی می شوند

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی مدیرعامل سابق سازمان تاکسیرانی تهران گفت: ۱۰ هزار و ۱۲۳ دستگاه تاکسی فرسوده در سال گذشته مورد نوسازی قرار گرفت.

مگان و تندر ۹۰ هم تاکسی می شوند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، محمد احمدی بافنده افزایش کیفیت و تنوع و تلاش در زمینه نوسازی تاکسی ها را از مهم ترین طرح های سازمان تاکسیرانی عنوان کرد و گفت: در بحث کیفیت، یکی از اصلی ترین مباحث تبدیل موتور تاکسی ها به موتورهای پایه گاز سوز است. احمدی بافنده با اشاره به این که استفاده از تاکسی های جدید با دنده اتوماتیک و مجهز به کیسه هوا از جمله اقداماتی است که به منظور ارتقای کیفیت تاکسی ها در دستور کار قرار گرفته، اظهار کرد: به منظور تنوع تاکسی ها از دیگر تولیدات داخلی استفاده می کنیم و علاوه بر خودروهای سمند و پژو، خودروهای مگان و ال 90 را نیز در سال جاری به کار می گیریم.
    وی با بیان این که بر اساس قانون، نوسازی تمام تاکسی ها تا مدل 83 اجباری و نوسازی تاکسی های مدل 84 و 85 اختیاری است، تصریح کرد:  مالکان تاکسی ها می توانند از 10 میلیون تومان وام بانکی بهره مند شوند، ضمن این که هزینه اسقاط این تاکسی ها دو میلیون و 800 هزار تومان بوده و مابقی آن نیز به صورت نقدی دریافت می شود.
    http://www.asrekhodro.com/News/16685


    تولید خودرو با اولویت ارتقای کیفیت
    شش سال پیش در چنین روزی وزیر صنعت، معدن و تجارت سابق با تاکید بر این که تحریم ها موضوع جدیدی نیست، گفت : خودروسازان برنامه های مشخصی درباره تولید و ارتقای کیفیت دارند.مهدی غضنفری افزود : مسائل تحریم علاوه بر خودروسازی سایر بخش ها را نیز شامل می شود اما با توجه به اینکه حوزه صنعت در اختیار بخش خصوصی است آنها با راهکارهای مقابله با تحریم را به خوبی آشنا هستند و اگر قادر به خرید مستقیم قطعه ای از کشوری نیستند ، آن را به صورت غیر مستقیم تهیه می کنند. وی با تاکید براینکه صنعت برخلاف همه تحریم ها ، راه خود را می رود ، گفت : گاهی اوقات موجودی انبارها کم و زیاد می شود ، برخی ممکن است فروشنده نباشند ، بنابراین کمی زمان می برد تا تولید کننده ، تامین کننده و فروشنده جدیدی را پیدا کند.
    http://www.asrekhodro.com/News/16693

    درخواست عاجل قطعه سازان از سازمان امور مالیاتی کشور
    شش سال پیش در چنین روزی عضو هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان ایران با اشاره به مشکلات نقدینگی خودروسازان و در نتیجه تاخیر در پرداخت مطالبات قطعه‌سازان به‌ویژه در حوزه مالیات بر ارزش افزوده پرداختی قطعه‌سازان، خواستار مساعدت عاجل سازمان امور مالیاتی کشور برای حل مشکل سازندگان قطعات در این زمینه شد. فرهاد به نیا با بیان این مطلب اظهار کرد: بیشتر قطعه سازان در سال های اخیر مالیات بر ارزش افزوده را به سازمان امور مالیاتی کشور پرداخت کرده اند با این حال از نیمه دوم سال89 تاکنون موفق به دریافت مالیات بر ارزش افزوده پرداختی از سوی خودروسازان نشده اند.
    وی با بیان اینکه طبق قانون، مالیات بر ارزش افزوده باید از مصرف کننده و خریدار نهایی محصول دریافت شود، اظهار داشت: در دو سال اخیر این قطعه ساز است که مالیات بر ارزش افزوده را پرداخت کرده بدون آ نکه در زمان مقرر موفق به اخذ آن از خودروسازی و در نهایت مصرف کننده خودرو شود.
    این عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان ادامه داد: در این شرایط طبق گزارشات بسیار زیاد واصله به این انجمن، دوایر امور مالیاتی کشور بدون توجه به اینکه مالیات بر ارزش پرداختی از سوی قطعه سازان از نیمه دوم سال89 تاکنون از خودروسازان دریافت نشده است، قطعه سازان را برای پرداخت این مالیات تحت فشار قرارداده و جرائم دیرکرد نیز از آنها مطالبه می کنند.
    عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان ایران، با بیان اینکه به دلیل شکایات متعدد قطعه سازان در این زمینه نشست هایی برای حل مشکل با مسئولان سازمان امور مالیاتی کشور برگزار شده است، گفت: در تمامی این جلسات قول مساعدت از طرف مسئولان این سازمان داده شده اما هنوز دستورالعمل اجرائی در این خصوص برای دوایر سازمان مالیات بر ارزش افزوده ارسال نشده است.
    http://www.asrekhodro.com/News/16697

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۲ روز پیش
        آرشیو