فونیکسریمکسبهتام

رئیس سازمان ملی بهره وری ایران:

سایپا در ارتقای بهره وری به دستاوردهای مهمی دست یافته است

عصر خودرو- سومین نمایشگاه دستاوردهای ارتقای بهره وری و نوآوری گروه خودروسازی سایپا با حضور رئیس سازمان ملی بهره وری ایران، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و جمعی از مدیران ارشد این گروه در محل شرکت سایپا گشایش یافت.

سایپا در ارتقای بهره وری به دستاوردهای مهمی دست یافته است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپانیوز، در مراسم افتتامیه این نمایشگاه مهندس علی اکبر اولیاء رئیس سازمان ملی بهره وری ایران خاطرنشان کرد: باعث افتخار است که شرکت های بزرگ خودروسازی نظیر سایپا با رویکرد بهره وری به دستاوردهای مهم و قابل توجهی دست یافتند که شایسته قدردانی است.
    وی با تبریک روز بهره وری تصریح کرد: ارتقای بهره وری چند سالی است که در گروه سایپا آغاز شده و شاهد نتایج مثبت آن در این مجموعه هستیم که امیدوارم این روند به خوبی ادامه یابد و بالنده تر از گذشته شود.
    اولیاء با اشاره به تمرکز و هدف گذاری مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در سال 97 در حوزه بهره وری تاکید کرد که با این روند مطمئنا" شاهد ارتقای هرچه بیشتر بهره وری و دستاوردهای گسترده تری در گروه سایپا خواهیم بود.
    وی اظهار امیدواری کرد: با تلاش همه بخش های سایپا به ویژه واحدهای تحقیق و توسعه و با توجه به ارتقای کیفیت در تولیدات، سایپا به حد اعلای بهره وری و کیفیت خواهد رسید تا افتخار کنیم که خودروسازان داخلی چیزی کمتر از خودروسازان خارجی ندارند و خوشحالیم که این خوداتکایی، استقلال و ایستادگی به خوبی در سایپا در حال شکل گیری است و شاهد تلاش سرمایه های ملی در این مجموعه به ویژه سرمایه نیروی فنی و مدیریتی هستیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط