فونیکسریمکسبهتام

خرید و فروش غیرقانونی طرح ترافیک مغایر با اهداف اولیه طرح است

شهرداری شناسایی و برخورد کند

عصر خودرو- عضو مجمع نمایندگان استان تهران از شهرداری تهران خواست برای جلوگیری از بروز تخلفاتی همچون خرید و فروش غیرقانونی طرح ترافیک، افراد و سازمان های متخلف را شناسایی و با آنها برخورد کند.

خرید و فروش غیرقانونی طرح ترافیک مغایر با اهداف اولیه طرح است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خانه ملت ، قاسم میرزایی نیکو  در واکنش به خرید و فروش طرح ترافیک در دیوار، گفت: بر اساس اظهارات مسئولان شهری مهم‌ترین هدف طرح ترافیک ایجاد عدالت، جلوگیری از رانت، برابری و امکان دسترسی برابر خدمات بوده اما متاسفانه شاهد خرید و فروش غیرقانونی طرح هستیم.

    نماینده مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی، افزود: اگر مبنای محاسباتی شهرداری برای طرح ترافیک دقیق و دارای چارچوب است باید نظارت مناسبی را بر روند اجرای آن نیز داشته باشد و اگر نظارت مناسب در دستور کار قرار نگیرد بی شک روند اجرای آن با مشکلات زیادی مواجه خواهد شد.

    وی ادامه داد: افراد، نهادها و سازمان هایی که از مزایای این طرح به صورت قانونی بهره برده اند نباید به صورت غیرقانونی اقدام به خرید و فروش آن کنند.

    این نماینده مردم در مجلس دهم، افزود: از شهرداری تهران انتظار می رود برای جلوگیری از بروز مجدد چنین تخلفاتی افراد و سازمان های متخلف را شناسایی و با آنها برخورد کند زیرا چنین اقدامی به هیچ وجه اخلاقی و منطقی نیست و افراد متخلف باید در این رابطه پاسخگو باشند.

    میرزایی نیکو با تاکید بر اینکه برخورد با عاملان خرید و فروش  طرح ترافیک باید به گونه ای انجام شود که این امر به کاسبی تبدیل نشود، ادامه داد: شهرداری در کنار شناسایی و برخورد با متخلفان باید تدابیری را اتخاذ کند که خرید و فروش غیرقانونی طرح به راحتی میسر نباشد.

    عضو مجمع نمایندگان استان تهران با تاکید بر اینکه طرح ترافیک باید عادلانه و بدون هیچ تخلفی اجرا شود، تصریح کرد: انتظار می رود در کنار اجرای مناسب و عادلانه طرح معاینه فنی خودروها و برخورد جدی با خودروهای آلاینده کاهش ترافیک و بهبود وضعیت هوای پایتخت باشیم./

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو