فونیکسریمکسبهتام

ایران خودرو ۱۷۰میلیارد ریال درمازندران سرمایه گذاری کرد

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت ایران خودروی مازندران گفت: در سال گذشته این شرکت برای افزایش تولید ۱۷۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری کرده است.

ایران خودرو ۱۷۰میلیارد ریال درمازندران سرمایه گذاری کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایرنا، سید امید حسینی نژاد روز چهارشنبه در نشست خبری افزود: این سرمایه گذاری در بخش ابنیه 65 میلیارد ریال و در نصب تجهیزات 105 میلیارد ریال بوده است.
    وی اظهارداشت: با سرمایه گذاری صورت گرفته خودروی تولیدی از120 دستگاه در روز در سال گذشته به 200 دستگاه افزایش یافته است.
    وی افزود: خودروی تولیدی شرکت ایران خودروی مازندران پژو پارس سال و موتورپژو 206 بوده است.
    حسینی نژاد گفت: در سال گذشته شرکت ایران خودروی مازندران 41 هزار و 300 دستگاه خودرو تولید و روانه بازار مصرف کرده است که پیش بینی می شود در سال جاری این تعداد به 50 هزار دستگاه افزایش یابد.
    وی اظهارداشت: امروز یکی از مشکلات پیش روی شرکت ایران خودروی مازندران برخی از زیرساخت ها از قبیل جاده و آب است که امیدواریم با تعامل و توجه ویژه مسئولان این مشکلات پیش رو هم مرتفع شود.
    وی افزود: از سال 89 که شرکت ایران خودروی مازندران وارد مدار تولید شد تاکنون 175 هزار دستگاه خودرو تولید و روانه بازار کرده است.
    حسینی نژاد اظهارداشت: در حال حاضر 500 نیرو در شرکت ایران خودروی مازندران به طور مستقیم در 2 شیفت کاری مشغول به فعالیت هستند و این شرکت نقش بزرگی در رفع بیکاری برخی از جوانان استان داشته است.
    وی اضافه کرد: خودروهای تولیدی این شرکت در ابتدای امر برای نمایندگی های شمال کشور توزیع می شود و در صورت مازاد به تهران نیز ارسال می شود.
    وی گفت: در سال گذشته شرکت ایران خودروی مازندران حدود 240 میلیارد ریال مالیات تکلیفی و ارزش افزوده و 25 میلیارد ریال حق بیمه کارگران به تامین اجتماعی پرداخت کرده است.
    شرکت ایران خودروی مازندران از سال 1389 در شهرک صنعتی رجه در بخش بندپی شرقی بابل آغاز بکار کرد و در حال حاضر روزانه 200 دستگاه خودرو تولید دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو