فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

تولید سمند از مرز یک میلیون دستگاه عبور می کند

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی اعلام شد که تولید سمند در سال تولید ملی از مرز یک میلیون دستگاه عبور می کند و رکوردی تازه در تولید این محصول به عنوان نماد خودباوری و استقلال صنعتی کشور به ثبت می رسد.

تولید سمند از مرز یک میلیون دستگاه عبور می کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، جواد نجم الدین مدیر عامل سابق گروه صنعتی ایران خودرو گفت: عبور از مرز تولید یک میلیون دستگاه همواره نقطه عطفی برای تولید خودرو در عرصه جهانی و نشان دهنده موفقیت و مقبولیت محصول در نزد خریداران و به بار نشستن سرمایه گذاری های انجام شده است.
    وی یادآور شد: تیراژ تولید پیکان آن هم با فناوری و امکانات ابتدایی در مدت 30 سال به سختی از دو میلیون دستگاه فراتر رفت.
    مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو، تیراژ تولید سمند در سال جاری را بالغ بر 170 هزار دستگاه ذکر کرد که با 20درصد رشد نسبت به سال گذشته، بالاترین تولید سالانه سمند تا کنون خواهد بود.
    نجم الدین آخرین رکورد تولید سالانه سمند را مربوط به سال 90 دانست که 141 هزار و 400 دستگاه بوده است.
    http://www.asrekhodro.com/News/16827

    پژو 206 اس دی باکیفیت‌ترین محصول ایران‌خودرو
    شش سال پیش در چنین روزی در آخرین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اعلام شد که 7 محصول گروه ایران خودرو مورد ارزیابی کیفی قرار گرفتند که در این بین پژو206 اس‌دی در صدر قرار گرفته است.
    بعد از پژو206 اس دی نیز خودروهای تندر90، پژو 206، پژو پارس خراسان، سمند، پژو 405 خراسان و پژو 405 در رده های بعدی قرار گرفتند.
    در بین محصولات گروه ایران خودرو پژو 206 SD، تندر 90 و پژو 206 در سطح خیلی خوب ارزیابی کیفی شده و سایر محصولات این گروه سطح خوب را به خود اختصاص دادند.
    در سبد محصولات ایران خودرو پژو 206 SD با 23 نمره کمترین منفی و پژو405 خراسان با 67.1 نمره بیشترین نمره منفی را گرفتند.
    http://www.asrekhodro.com/News/16838
    دستورالعمل واردات کامیون‌های دست دوم ابلاغ شد
    شش سال پیش در چنین روزی دستورالعمل ورود کامیون‌های دست دوم خارجی که براساس قانون برنامه پنجم ورود آنها به کشور آزاد اعلام شده تهیه و ابلاغ شده است.
    بعد از گذشت یک سال و نیم از تصویب آئین نامه واردات کامیون های دست دوم در هیات دولت دستورالعمل آن که به مشخصات فنی این کامیون ها مربوط می شود از سوی سازمان راهداری به اداره کل حمل ونقل رسید و کامیون داران می توانند با مراجعه به اداره یاد شده از چگونگی ورود این کامیون ها مطلع شوند.
    بنابراین افراد و شرکت های حمل ونقلی که می خواهند کامیون های فرسوده خود را به کامیون های دست دوم خارجی ارتقا دهند، براساس گفته شهریار افندی زاده معاون وزیر راه و شهرسازی می توانند به اداره کل حمل و نقل مراجعه کنند.. افندی زاده در رابطه با چگونگی کسب مجوز واردات گفت: کامیون داران بعد از هماهنگی با موسسه استاندارد و بانک مرکزی و گشایش اعتبار از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت می توانند، متناسب با آیین نامه مجوز واردات را کسب کنند.
    http://www.asrekhodro.com/News/16823

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو