فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

تندر ۹۰ اس.آر تیر ماه می آید

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی، عرضه خودرو تندر۹۰ اس.آر به اواسط تیر ماه موکول شد. اگرچه پیش از این اعلام شده بود که تا پایان اردیبهشت ماه خودر تندر۹۰ اس.آر وارد بازار خواهد شد، اما براساس جدیدترین اطلاعات به دست آمده، عرضه انبوه این خودرو به اواسط تیر سال ۹۱ موکول شده است.

تندر ۹۰ اس.آر تیر ماه می آید
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، البته در حال حاضر تعداد محدودی از این خودرو تولید شده که ممکن است برای تست عملکردی به صورت محدود وارد خیابان ها شود.
    تندر90 اس.آر فیس لیفت تندر90 معمولی است که در دو مدل E1 و E2 تولید می شود. این فیس لیفت محصول مشترک ایران و فرانسه است که با برند مشترک رنو و سایپا عرضه خواهد شد.
    تندر90 اس.آر در مدل E2 تولید شده و قیمت آن بیش از 18 میلیون تومان خواهد بود.
    این خودرو از نظر آپشن های همراه تفاوتی با مدل E2 فعلی تندر90 نداشته و تغییرات اصلی در بدنه و بیش ترین تغییرات بدنه نیز در قسمت عقب این خودرو انجام شده است.
    http://www.asrekhodro.com/News/16932

    کیفیت پژو206 افزایش یافت
    شش سال پیش در چنین روزی اعلام شد که بررسی جداول نمرات منفی خودروهای سواری داخلی بیانگر رشد کیفی برخی محصولات ایران خودرو در ماه فروردین است.
    مقایسه جداول خلاصه میانگین نمره منفی خودروهای داخلی در ماه های اسفند 1390 و فروردین 1391 نشان می دهد که برخی از محصولات ایران خودرو در فروردین ماه روند مثبت کیفی داشته اند.
    به عنوان نمونه نمره منفی پژو206 اس.دی از نمره منفی 23.2 در اسفند ماه به نمره منفی 23 در فروردین ماه کاهش یافته است. همچنین نمره منفی پژو 206 از 24.6 در اسفند ماه به 23.6 در فروردین ماه کاهش یافته است. نمره منفی تندر90 ایران خودرو نیز از 23.9 در اسفند ماه به 23 در فروردین ماه کاهش یافته که نشان از افزایش کیفیت این خودروهاست.
    اما نمره منفی برخی از محصولات نشان دهنده افت کیفیت آنهاست. به عنوان نمونه نمره منفی پژو پارس تولیدی سایت خراسان ایران خودرو از 63.9 در اسفندماه به 64.7 در فروردین ماه افزایش یافته است. همچنین نمره منفی سمند از 65 در اسفند به 65.6 در فروردین افزایش یافته است. در پژو 405 تولیدی سایت خراسان ایران خودرو نیز نمره منفی این خودرو از 66.3 در اسفند به 66.9 در فروردین افزایش یافته است. نمره منفی پژو 405ایران خودرو مرکزی نیز از 68 در اسفند ماه به 67.1 در فروردین ماه کاهش یافته که نشان از افت کیفیت این خودروها دارد.


    باید توجه داشت که طبق گزارش شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران، در فروردین سال 91 کیفی ترین محصولات ایران خودرو به ترتیب شامل گرندویتارا، پژو206 اس.دی، تندر90، پژو206، پژو پارس خراسان، سمند، پژو405 خراسان و پژو405 تهران بوده اند.

    کاهش تعرفه واردات خودرو‌های الکتریکی
    شش سال پیش در چنین روزی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از پیشنهاد کاهش تعرفه واردات خودرو‌های الکتریکی خبر داد و گفت: در افزایش قیمت‌های خودرو‌ نسبت به سال گذشته میانگین مجاز 6 الی 9 درصدی رعایت شده است.
    محسن صالحی نیا اظهار کرد: 70 درصد قطعات پژو 206، ساخت داخل است که تا شهریور امسال این رقم به 90 درصد و بالاتر می رسد.
    وی در خصوص پرداخت به قطعه سازان توضیح داد: به دلیل شرایط ویژه تحریم خودروسازان و قطعه سازان نیز با مشکلاتی روبه رو هستند و به تازگی پرداخت مناسب انجام نشده و این روزها در پرداخت به قطعه سازان اختلالاتی به وجود آمده است.
    معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: طی دو هفته اخیر، جلسات متعددی برای بررسی این موضوع داشتیم تا برای خودروسازان تأمین مالی مناسبی درنظر گرفته شود.
    وی یادآور شد: این شرکت ها در تأمین مالی محدودیتی ندارند و هریک از این شرکت ها می توانند از این امکان بهره مند شوند.برای خودروسازان بزرگ پیش بینی شده که با تأمین نقدینگی مناسب، پرداخت های بهتری انجام دهند.در این زمینه از شورای پول و اعتبار برای کمک به تأمین نقدینگی درخواست همکاری شده است.
    http://www.asrekhodro.com/News/132559

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو