فونیکسریمکسبهتام

معاون استاندار یزد خبر داد؛

افزایش ۲۲ درصدی کرایه حمل بار در یزد

عصر خودرو- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با بیان این‌که هرگونه درخواست رانندگان باید از مجاری قانونی و صنفی پیگیری شود،‌گفت: در جلسه مشترک انجمن صنفی رانندگان و مسئولان دستگاه های اجرایی استان، لغو بخشنامه کاهش تُناژ و افزایش ۲۲ درصدی کرایه حمل بار در یزد تصویب شد.

افزایش ۲۲ درصدی کرایه حمل بار در یزد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، «محسن صادقیان» در جلسه مشترک کانون صنفی رانندگان استان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: هرگونه درخواست رانندگان باید از مجاری قانونی و صنفی پیگیری شود و مسئولان استان نیز با جدّیت به دنبال رفع این مشکلات هستند .

    در این جلسه که بیش از دو ساعت به طول انجامید نمایندگان انجمن صنفی رانندگان شهرستان‌های یزد، میبد، اردکان، مهریز، ابرکوه و خاتم در خصوص مشکلات رانندگان، گرانی های اخیر و مشکلات بین رانندگان با مدیران دستگاههای مرتبط گفتگو کردند.

    همه اعضای انجمن صنفی رانندگان استان با افزایش کرایه 22 درصدی کرایه حمل در استان که هفته‌های قبل مورد تایید قرار گرفته بود، موافقت کردند و مصوب شد: شرکت‌های حمل و نقل بار و کالای استان موظف به رعایت نرخ ابلاغی از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان باشند .

    همچنین مقرر شد با افزایش تعداد بارگیری بار معدن از چادرملو به یزد برای کامیون‌های استان موافقت شود به شرط این‌که رانندگان در حمل این بارها از یزد به بندر مساعدت کنند.

    با توجه به مشکل لاستیک در استان جلسه‌ای در اوایل هفته جاری با حضور اتحادیه لاستیک فروشان و کانون رانندگان استان یزد و با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شود.

    در رابطه با مشکلات داخلی استان از قبیل دلال‌های پایانه، پورسانت، سالن اعلام بار و کنترل جاده‌ای برگزاری جلسات پیگیری در دستور کار قرار گرفته است.

    مصوب شد با لغو بخشنامه کاهش تُناژ  و افزایش 22 درصدی کرایه حمل بار، رانندگان استان دلیلی برای ادامه حرکت‌های خود در سطح جاده‌ها نداشته و ادامه این روند پایان دهند.

    در پایان این نشست همه اعضا موافقت کردند: هرگونه درخواست رانندگان باید از مجاری قانونی و صنفی پیگیری شود و  از این تاریخ به بعد ادامه اعتراض رانندگان جایگاه قانونی ندارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو