فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

مذاکره با ایران خودرو برای طراحی و تولید خودرو زندانیان

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی رئیس سابق سازمان زندان‌ها گفت: با یکی از خودروسازان داخلی برای طراحی و تولید خودروهای ویژه اعزام و بدرقه زندانیان مذاکره کردیم.

مذاکره با ایران خودرو برای طراحی و تولید خودرو زندانیان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، غلامحسین اسماعیلی درباره تمهیدات اندیشیده شده برای ارتقای امنیت خودروهای اعزام و بدرقه متهمان توسط این سازمان به مذاکره با شرکت ایران خودرو اشاره و اظهار کرد: با این شرکت مذاکراتی داشتیم و گروهی را مستقر کردیم تا خودرو ویژه برای این کار را طراحی کنند.

    وی ادامه داد: این کار در مرحله مطالعاتی است و با اجرای این پروژه امنیت خودرهای اعزام و بدرقه متهمان افزایش خواهد یافت.
    رئیس سازمان زندان ها با بیان اینکه کار مطالعاتی انجام شده است درباره هزینه اجرای این پروژه نیز گفت: به دلیل اینکه مخاطب در مذاکرات وابسته به دولت است بحث قیمت چندان مطرح نیست و مدیرعامل ایران خودرو توجه ویژه ای خواهند داشت.
    http://www.asrekhodro.com/News/16974

    تولید 206 متوقف نیست
    شش سال پیش در چنین روزی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه تولید خودروی 206 متوقف نشده است، گفت: تا این لحظه درخواستی برای کاهش تعرفه واردات خودرو به کمیسیون ماده یک ارسال نشده است.
    محسن صالحی نیا با تاکید بر اینکه تولید خودروی 206 متوقف نشده است، گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت کمیته ای را برای بررسی وضعیت تولید انواع خودرو در کشور دارد که بررسی های انجام شده در این مورد نشان می دهد تولید خودروی 206 متوقف نشده و حتی کاهش هم نداشته است.
    معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت بررسی های لازم را انجام داده و مشخص شده که به هیچ عنوان، توقف خط تولید 206 وجود ندارد.
    وی تصریح کرد: تولید این خودرو روزانه به طور متوسط 350 تا 400 دستگاه است که ظرف مدت کوتاهی، سرعت بیشتری خواهد گرفت و علاوه بر اینکه خط تولید 206 گسترش خواهد یافت، برنامه ریزی هایی انجام شده تا خودروی رانا که گونه ای پیشرفته از 206 است و بر اساس پلت فرمی که بر روی 206 طراحی شده است؛ از حدود یکماه دیگر تولید به صورت تیراژ داشته باشد.
    http://www.asrekhodro.com/News/16975

    آغاز دور دوم ثبت نام خودروهای وارداتی با پلاک منطقه آزاد انزلی
    شش سال پیش در چنین روزی مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، از دور دوم ثبت نام خودروهای وارداتی با پلاک این منطقه از طریق وب سایت این سازمان خبر داد.
    در دور نخست ثبت نام خودرو با پلاک منطقه آزاد انزلی، نمایندگی چهار برند خارجی، 79 مدل را برای ثبت نام به وب سایت سازمان منطقه آزاد انزلی ارائه کردند.

    قیمت های اعلام شده خودرو در وب سایت سازمان منطقه آزاد انزلی مبتنی بر قیمت منطقه ای خرید خودرو با ارز آزاد، هزینه حمل و نقل از مبداء تا منطقه آزاد انزلی، هزینه عوارض شماره گذاری، صدور پروانه موقت، بیمه شخص ثالث و محاسبه سود شرکت وارد کننده خودرو است.

    27 شرکت نمایندگی خودروی خارجی درکشور در حال طی مراحل مختلف اخذ نمایندگی از این سازمان هستند که پس از اخذ مجوز لازم از منطقه، خودروهای جدید برای ثبت نام بطور متناوب در وب سایت سازمان منطقه آزاد انزلی عرضه خواهد شد.
    http://www.asrekhodro.com/News/16980

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو