فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

ایکس۶۰ مهرماه به بازار می آید

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی اعلام شد که ایکس ۶۰ نخستین محصول شاسی بلند شرکت خودروسازی لیفان چین اوایل مهر ماه سال ۹۱ روانه بازار ایران خواهد شد.

ایکس۶۰ مهرماه به بازار می آید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، امیرحسین یزدانی، معاون سابق فروش و بازاریابی شرکت کرمان موتور با بیان این که ایکس60 با قیمتی بیش از 30 میلیون تومان در بازار ایران عرضه می شود، گفت: شاسی بلند جدید لیفان به صورت سی.کی.دی وارد ایران خواهد شد.

    وی افزود: خودرو X60 از طراحی جدید و امکانات لوکس برخوردار بوده و شتاب و قدرت کشش این محصول نیز به مراتب بالاتر از رقبا است از این رو پیش بینی می کنیم که با استقبال خوبی روبرو شود.
    http://www.asrekhodro.com/News/17055

    آغاز تولید انبوه تندر90 با استاندارد یورو 4
    شش سال پیش در چنین روزی تولید انبوه تندر90 ایران خودرو با استاندارد آ لایندگی یورو4 در اردیبهشت ماه سال تولید ملی آغاز شد . محمدرضا معتمد، معاون سابق تولید تندر90 ایران خودرو با بیان این مطلب گفت : تولید خودرو مذکور با استاندارد یورو 4 زودتر از برنامه ریزی وزارت صنعت ، معدن و تجارت است .
    وی افزود : درسال 91 قرار است 80 هزار دستگاه تندر90 تولید و روانه بازار شود، این درحالی است که درسال گذشته بیش از 32 هزار دستگاه تندر تولید شده بود.
    وی اظهار کرد : تیراژ تولید تندر90 ایران خودرو به روزانه 300 دستگاه افزایش خواهد یافت و با آغاز تولید وانت تندر مجموع تولید محصولات این خانواده به بیش از 400 دستگاه درروز افزایش خواهد یافت .
    http://www.asrekhodro.com/News/17050
    چرا برنامه‌های رشد تولید خودرو در سال گذشته محقق نشد؟
    شش سال پیش در چنین روزی، معاون امور صنایع و اقتصادی وزارت صنعت، معدن و تجارت دلایل عدم تحقق برنامه رشد تولید خودروسازان در سال گذشته را اعلام کرد.  
    محسن صالحی نیا درباره دلیل عدم تحقق برنامه های رشد تولید خودروسازان در سال گذشته، اظهار کرد: رشد تولید خودروسازان در سال گذشته حدود 4.3 درصد بود، اما با این حال خودروسازان نتوانستند به طور 100 درصد برنامه های رشد تولید خود را محقق کنند.
    وی با بیان این که دلایل مختلفی در این خصوص مطرح است، خاطرنشان کرد: خودروسازان در حوزه هایی همچون تامین نقدینگی با مسائلی روبرو بودند که امیدواریم به مرور حل شود. به هر حال محدودیت هایی وجود دارد که باعث شد تولید نسبت به برنامه های پیش بینی شده، کاهش یابد.
    معاون امور صنایع و اقتصادی وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: به هر حال زمانی که بازار خودرو وجود دارد و خودروساز می تواند تولیداتش را بفروشد، نباید مشکل خاصی در تولید و فروش خودرو وجود داشته باشد، بنابراین برخی مشکلات نیز به مرور حل خواهد شد.
    http://www.asrekhodro.com/News/17062

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو