فونیکسریمکسبهتام

عضو شورای شهر تهران:

ترافیک به میزان زیادی در مرکز شهر کاهش پیدا کرده است

عصر خودرو- عضو شورای شهر تهران گفت: ترافیک در مرکز شهر به میزان زیادی کاهش یافته است.

ترافیک به میزان زیادی در مرکز شهر کاهش پیدا کرده است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ زهرا صدراعظم نوری عضو شورای شهر تهران در شصت و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، در خصوص ارزیابی طرح ترافیک جدید اظهار کرد: محل کار خانواده من در محدوده طرح ترافیک است و با وجود اینکه قبل از اجرا به این طرح انتقاداتی داشتند، اما اکنون رضایت خودشان را اعلام می‌کنند و می‌گویند ترافیک به میزان زیادی در مرکز شهر کاهش پیدا کرده است.

    وی افزود: اگر بپذریم دانشگاه‌ها مرجع موجهی برای مطالعات علمی هستند، ارزیابی دانشگاه علم و صنعت به عنوان یک مرکز علمی معتبر شایسته توجه است و می‌تواند ملاکی باشد برای اینکه نشان دهند طرح به اهدافش رسیده است، اما بهتر است این ارزیابی با توجه به مدت مشابه در سال‌های گذشته باشد.

    صدراعظم نوری کاهش مدت زمان ورود خودرو را به معنی کاهش خروج آلاینده از خودرو دانست و گفت: نتیجه کاهش آلودگی هوا است که در این طرح محقق شده است.

    این عضو شورای شهر تهران گفت: موضوعاتی که در کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر دنبال می‌کردیم، در این طرح انعکاس پیدا کرده است.

    وی افزود: وقتی از 5خودرو، 4خودرو معاینه فنی برتر دارند یعنی گام بسیاری بزرگی برداشته شده است، چون گرفتن معاینه فنی برتر ساده نیست و خودرو‌ها از مراحل سخت و زیادی می‌گذرند، این تغییر رفتار شهروندان قابل تقدیر است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط