فونیکسریمکسبهتام

در جلسه امروز شورای شهر تهران مطرح شد

شهر آزمایشگاه شخصی ما نیست

عصر خودرو-عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه طرح ترافیک جدید پیوست سلامت را اخذ نکرده است گفت: شهر آزمایشگاه شخصی ما نیست.

شهر آزمایشگاه شخصی ما نیست
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، الهام فخار‌ی عضو شورای شهر تهران در شصت‌ و هفتمین جلسه علنی این نهاد در خصوص ارزیابی طرح ترافیک جدید گفت: این ارزیابی باید در زمان مشابه سال‌های گذشته صورت گیرد اینکه آسمان ببارد و ما بگوییم آلودگی را کاهش داده‌ایم صحیح نیست‌.
    وی با بیان اینکه انتقاد به طرح ترافیک‌ جدید بسیار است، گفت: تاکنون بارها با سامانه‌ 1375 تماس گرفتم اما هر بار پشت خط بودم و کسی پاسخگو نبود. در خصوص آلودگی هوا، موتورسیکلت‌ها و خودروهای دیزلی‌ از آلاینده‌های مهم به شمار می‌روند که برای آنها چاره‌ای اندیشیده‌ نشده است.

    فخاری‌ با بیان اینکه طرح ترافیک جدید پیوست‌ سلامت را اخذ نکرده است گفت: شهر آزمایشگاه‌ شخصی ما نیست‌.

    عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه هدف از اجرای طرح‌های جدید افزایش ظرفیت‌ها است گفت: فرض‌ می‌کنیم همه مردم از تصمیم‌ تبعیت‌ کنند‌ و از ماشین شخصی استفاده نکنند، اما واقعیت آن است که سامانه حمل و نقل عمومی نمی‌تواند پاسخگوی نیاز مردم باشد.

    وی با بیان اینکه برای اجرای طرح ترافیک جدید سیستم‌های پاسخگو و نظارت برتر پیش بینی نشده است گفت: شهردار لندن برای اجرای طرح ترافیک جدید جزئیات‌ طرح را در دست شهروندان قرار داد و تا 3 ماه به آنها فرصت داد تا پیشنهادات و انتقادات خود را ارائه کنند. بر خلاف شعار ما در خصوص مشارکت برای اجرای این طرح، این اتفاق رخ نداده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط