فونیکسریمکسبهتام

همزمان با اجرای طرح امدادی ۱۱۰ کرمان موتور با محوریت امدادرسانی اعلام شد؛

راه اندازی شبکه امدادی کرمان موتور برای محصولات جک، لیفان و هیوندای

شبکه امدادی کرمان موتور توسعه می یابد

عصر خودرو- واحد امداد شرکت کرمان موتور در نظر دارد با توجه به پیش بینی افزایش ترددهای جاده ای در ایام پیش رو طرح امدادی ۱۱۰ را با محوریت امدادرسانی در تمامی جاده‌ها اجرایی کند.

راه اندازی شبکه امدادی کرمان موتور برای محصولات جک، لیفان و هیوندای
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، این طرح در راه های مواصلاتی، اماکن زیارتی و مسیرهای منتهی به حرم امام رضا (ع) ، حرم امام خمینی (ره) ، جمکران ، مرز عراق و در استان های البرز، تهران ، خراسان رضوی، قم، گیلان، کرمان، مازندران، قزوین، کرمانشاه، ایلام، فارس و اصفهان اجرایی از روز یکشنبه 13 خرداد تا جمعه 18 خردادماه ادامه خواهد داشت.

    محمدرضامحمودی، معاونت خدمات امدادی شرکت کرمان موتور با تاکید بر شعار "هر امدادخواه می‌تواند امدادگر خود باشد"، ابراز امیدواری کرد که با اقدامات انجام شده در خصوص تقویت کادر کارشناسی مرکز تماس و رویکرد ارائه مشاوره و راهنمایی های فنی به امداد خواهان و برنامه‌ریزی در خصوص آموزش‌های تخصصی به امدادگران ، علاوه بر کاهش مدت زمان فرآیند امدادرسانی، کیفیت ارائه خدمات نیز ارتقا یابد.
    وی از توسعه شبکه امدادی شرکت کرمان موتور در محصولات لیفان و جک خبر داد و افزود: با توجه به افزایش محصولات این شرکت و نیاز به گسترش ناوگان امدادی در راستای افزایش رضایت مشتریان علاوه بر این اقدام، راه اندازی شبکه امدادی ویژه محصولات هیوندای به صورت مجزا طی چند فاز در تهران و کلان شهرهای ایران نیز در دست اقدام است.
    وی ادامه داد: همچنین طرح سرویس در محل ویژه محصولات هیوندای نیز از دیگر برنامه های در دست اقدام این شرکت است که درجهت رفاه حال مشتریان اجرایی خواهد شد.
    معاونت خدمات امدادی شرکت کرمان موتور ادامه داد: واحد امداد در سفرهای ویژه تعطیلات پیش رو در کنار مشتریان شرکت کرمان موتور خواهد بود تا با آرامش خیال، سفر خوشی را برای آن ها رقم بزند.
    همچنین، مرکز تماس واحد امداد به صورت 24 ساعته و در تمامی ایام هفته آماده پاسخگویی به تماس‌های امدادخواهان خواهد بود.  در حال حاضر تنها راه ارتباطی با مشتریان شماره تلفن گویای 42724-021 است که برنامه‌ریزی‌های لازم در خصوص راه اندازی اپلیکیشن امداد در راستای سهولت ارتباط با کارشناسان مرکز تماس انجام شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو