فونیکسریمکسبهتام

سریع‌ترین خودروهای داخلی کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان را بشناسید!

عصر خودرو- بی تردید، تعداد کثیری از خریداران خودرو در بازار داخلی کشور به دنبال انتخاب یک اتومبیل سریع و پر شتاب هستند و رانندگی هیجانی را بیشتر از بقیه حالات دوست دارند.

سریع‌ترین خودروهای داخلی کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان را بشناسید!
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تیتر 20، بی تردید، تعداد کثیری از خریداران خودرو در بازار داخلی کشور به دنبال انتخاب یک اتومبیل سریع و پر شتاب هستند و رانندگی هیجانی را بیشتر از بقیه حالات دوست دارند. پس از آنکه نگاهی به کندترین خودروهای بازار داخلی در بازه قیمتی 40 تا 100 میلیون داشتیم، در این مطلب قصد داریم به بررسی خودروهای پر سرعت کمتر از 100 میلیون تومان در بازار داخلی کشور به بپردازیم تا بتوانیم هرچه بیشتر در انتخاب این گونه خودروها به خریداران نام برده شده، کمک کنیم. (لازم به ذکر است که ترتیب اتومبیل‌های نام برده شده در این مطلب به صورت تصادفی بوده و برخی مدل‌های کارکرده نیز در این لیست حاضر هستند. همچنین، معیار سریع ترین خودرو در این بخش، شتاب اولیه و حداکثر سرعت است)

    1-سمند سورن توربو

    یکی از سریع ترین اتومبیل‌هایی که می‌توان با بودجه‌ای کمتر از 100 میلیون تومان در بازار داخلی کشور تهیه نمود، سمند سورن توربو نام دارد. سورن توربو توسط گروه صنعتی ایران خودرو به عنوان مدل قوی تر سورن معمولی تولید می‌شود و دارای یک پیشرانه چهار سیلندر 16 سوپاپ توربوشارژ با حجمی برابر با 1.7 بوده که این موتور می‌تواند قدرتی برابر با 150 اسب بخار و گشتاوری برابر با 215 نیوتن متر را تولید نماید.

    شتاب اولیه این خودرو برابر با 8.5 الی 8.8 ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن در حدود 210 کیلومتر در ساعت اعلام شده است.

    2-دنا پلاس توربو

    از دیگر خودروهایی سریع که می‌توان با بودجه‌ای کمتر از 100 میلیون تهیه نمود، دنا پلاس توربو نام دارد. دنا پلاس توربو نیز یکی دیگر از محصولات تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو بوده و از همان پیشرانه چهار سیلندر 16 سوپاپ توربوشارژ با حجمی برابر با 1.7 لیتر بهره می‌برد. این موتور قادر به تولید قدرتی برابر با 150 اسب بخار و گشتاوری برابر با 215 نیوتن متر است.

    شتاب اولیه دنا پلاس توربو برابر با 9.2 الی 9.4 ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن در حدود 210 کیلومتر در ساعت است.

    3-ام جی 360 توربو

    از دیگر اتومبیل‌های سریع که نام آن در این لیست به چشم می‌خورد، ام جی 360 توربو است. ام جی 360 توربو در شرکت خودروسازی آذربایجان یا همان آ‌ذویکو تولید و عرضه می‌شود و از یک پیشرانه چهار سیلندر 16 سوپاپ توربوشارژ با حجمی برابر با 1.5 لیتر بهره می‌برد که این موتور قادر به تولید قدرتی برابر با 130 اسب بخار و گشتاوری برابر با 210 نیوتن متر است.

    شتاب اولیه این خودرو برابر با 9.7 ثانیه اعلام شده و حداکثر سرعت آن در حدود 200 کیلومتر در ساعت است.

    4-آریزو 5 توربو

    یکی دیگر از خودروهای سریع که می‌توان به بودجه‌ای کمتر از 100 میلیون تومان تهیه نمود، چری آریزو 5 توربو نام دارد. آریزو 5 توربو توسط شرکت مدیران خودرو تولید و عرضه می‌شود و از یک پیشرانه چهار سیلندر 16 سوپاپ توربوشارژ با حجمی برابر با 1.5 لیتر بهره می‌برد که این موتور قادر به تولید قدرتی برابر با 147 اسب بخار و گشتاوری برابر با 210 نیوتن متر است.

    شتاب اولیه این خودرو برابر با 9.6 ثانیه اعلام شده و حداکثر سرعت آن در حدود 200 کیلومتر در ساعت است.

    5-هایما S5 (کارکرده)

    یکی دیگر از خودروهای موجود در این لیست که نام آن به عنوان یک مدل پر شتاب در این لیست به چشم می‌خورد، هایما S5 است. هایما S5 یک کراس اوور شهری بوده و توسط گروه صنعتی ایران خودرو مونتاژ و عرضه می‌شود. این خودرو از یک پیشرانه چهار سیلندر 16 سوپاپ توربوشارژ با حجمی برابر با 1.5 لیتر بهره می‌برد که این موتور قادر به تولید قدرتی برابر با 161 اسب بخار و گشتاوری برابر با 223 نیوتن متر است.

    شتاب اولیه این خودرو در حدود 11.3 الی 11.5 ثانیه اعلام شده و حداکثر سرعت آن تقریبا 180 کیلومتر در ساعت است.

    (لازم به ذکر است که با بودجه 100 میلیون تومان، در حال حاضر می‌توان مدل 1396 این خودرو را به صورت کارکرده تهیه نمود)

    6-جک S5 (کارکرده)

    از دیگر خودروهای چینی در این لیست که نام آن چند سالیست به عنوان یک اتومبیل سریع مطرح می‌شود، جک S5 است. S5 توسط گروه صنعتی کرمان خودرو تولید و عرضه می‌شود و از یک پیشرانه چهار سیلندر 16 سوپاپ توربوشارژ با حجمی برابر با 2.0 لیتر بهره می‌برد که این موتور قادر به تولید قدرتی برابر با 174 اسب بخار و گشتاوری برابر با 235 نیوتن متر است.

    شتاب اولیه این خودرو برابر با 9.9 الی 10.3 تانیه اعلام شده و حداکثر سرعت آن در حدود 185 کیلومتر در ساعت است.

    (لازم به ذکر است که با بودجه معین شده، تنها می‌توان مدل 1396 و کارکرده این خودرو را تهیه نمود)

    7-ام جی 6

    یکی دیگر از خودروهای چینی و پر شتاب موجود در این لیست، ام جی 6 است. ام جی 6 در سالیان گذشته توسط شرکت مدیا موتور (نماینده برند ام جی در ایران) وارد بازار داخلی شد و توانست محبوبیت نسبتا بالایی را نیز به دست آورد. این خودرو دارای یک پیشرانه چهار سیلندر 16 سوپاپ توربوشارژ با حجمی برابر با 1.8 لیتر بوده گه این موتور قادر به تولید قدرتی برابر با 160 اسب بخار و گشتاوری برابر با 215 نیوتن متر است.

    شتاب اولیه این مدل برابر با 8.5 ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن در حدود 208 کیلومتر در ساعت اعلام شده است.

    (لازم به ذکر است که با بودجه معین شده، تنها می‌توان مدل 2014 و کارکرده این خودرو را تهیه نمود)

    8-کیا سراتو سایپا

    از دیگر خودروهای سریع که نام آن در این لیست به چشم می‌خورد، سراتو سایپا است. کیا سراتو توسط گروه صنعتی سایپا مونتاژ و به بازار داخلی کشور عرضه می‌شود و از یک پیشرانه چهار سیلندر 16 سوپاپ با حجمی برابر با 2.0 لیتر بهره می‌برد که این موتور قادر به تولید قدرتی برابر با 156 و گشتاوری برابر با 164 نیوتن متر است.

    شتاب اولیه این خودرو برابر با 10.5 ثانیه اعلام شده و حداکثر سرعت آن در حدود 210 کیلومتر در ساعت است.

    (لازم به ذکر است که با بودجه معین شده، تنها می‌توان مدل 1395 و کارکرده این خودرو را تهیه نمود)

    9-نیسان ماکسیما

    سرانجام، آخرین خودرویی که نام آن به عنوان یک اتومبیل سریع در این لیست به چشم میخورد، نیسان ماکسیما است. ماکسیما توسط شرکت پارس خودرو (زیر مجموعه گروه صنعتی سایپا) در حد فاصل سال‌های 1381 الی 1391 مونتاژ و به بازار خودرویی ایران عرضه شد. این خودرو از یک پیشرانه شش سیلندر 24 سوپاپ با حجمی برابر با 3.0 لیتر بهره میبرد که این موتور قادر به تولید قدرتی برابر با 227 اسب بخار و گشتاوری برابر با 288 نیوتن متر است.

    شتاب اولیه این مدل برابر با 8.1 ثانیه اعلام شده و حداکثر سرعت آن 250 کیلومتر در ساعت است.

    (لازم به ذکر است که با بودجه معین شده، تنها می‌توان مدل 1388 الی 1389 نیسان ماکسیما را تهیه نمود)/چرخان

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو