فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی،

صرفه جویی ۱۰ میلیون یورویی طراحی و تولید قالب های بدنه رانا

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی شرکت قالب های صنعتی ایران خودرو برای اولین بار موفق شد تمامی مراحل طراحی و تولید قالب های بزرگ بدنه رانا را بدون نیاز به کارشناسان خارجی انجام دهد که حاصل این تلاش ۱۰ میلیون یورو صرفه جویی ارزی بود.

صرفه جویی ۱۰ میلیون یورویی طراحی و تولید قالب های بدنه رانا
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، غلامرضا علوی مدیر عامل سابق شرکت قالب های صنعتی ایران خودرو با بیان این مطلب تاکید کرد که این قالب ها از استانداردهای جهانی برخوردار است و راه را برای طراحی و تولید قالب های بدنه سایر خودروهای جدیدایران خودرو از جمله دنا را هموار می کند.
    وی اظهار کرد : از مرداد ماه سال 89 عملیات اجرایی طراحی قالب های بدنه رانا در دستور کار قرار گرفت و پیش از این طراحی این قالب ها در خارج از کشور صورت می گرفت که با تاکید مدیریت ارشد گروه صنعتی ایران خودرو طراحی و تولید قالب های بدنه رانا در داخل کشور انجام شد.
    وی افزود : توانمندی شرکت قالب های صنعتی ایران خودرو در طراحی و تولید قالب های بدنه رانا از جهتی راه را برای صادرات چنین قالب هایی به خارج از کشور فراهم کرده است .

    http://www.asrekhodro.com/News/17388

    طبق ضوابط جدید،تنوع خودروهای وارداتی افزایش یافت

    شش سال پیش در چنین روزی براساس ضوابط جدید، واردات خودرو به کشور از تنوع بیشتری نسبت به قبل برخوردار شد.
    رئیس سابق سازمان توسعه تجارت اعلام کرد: طبق آخرین مصوبه دولت به منظور تثبیت در رویه های تجاری، مقرر شد ضوابط و شرایطی که برای واردات خودرو در یک دوره زمانی یک ساله اعلام می شود، در صورت عدم تغییر خاصی دوباره تمدید شود.
    حمید صافدل با اشاره به اینکه پیش از این هر سال، شرایط و ضوابط واردات خودرو از سوی دستگاه های مختلف به این سازمان ابلاغ می شد، گفت: از این پس طبق مصوبه دولت مقرر شد در صورت عدم تغییر خاصی در ضوابط واردات، بدون خللی هر سال همچون قبل ادامه یابد. براین اساس اگر یک سال از اعلام ضوابط قبلی گذشت و تغییر خاصی بوجود نیامد، امکان ادامه واردات همچون قبل وجود خواهد داشت.
    وی در خصوص ضوابط واردات خودرو در سال جاری اظهار داشت: امسال تغییرات زیادی در ضوابط واردات اعمال نشده، اما براساس شرایطی که جدیدا به لیست اضافه شده، امکان تسریع در واردات و تنوع محصولات افزایش می یابد.
    http://www.asrekhodro.com/News/17381

    بی اثر بودن تحریم ها در روند تامین قطعات خارجی

    شش سال پیش در چنین روزی مدیرعامل سابق شرکت خودروهای سفارشی ایران خودرو (آپکو) تاکید کرد که برخی تحریم‌های خارجی هیچ تاثیری در روند تامین قطعات وارداتی این شرکت نداشته است.
    محسن پورسعیدی در پاسخ به اینکه چند درصد قطعات مورد استفاده آپکو داخلی و چند درصد خارجی است؟ اظهار کرد: در حال حاضر به طور میانگین 50 درصد قطعات از داخل کشور و 50 درصد نیز از خارج تامین می شود.
    وی با بیان این که تاکنون مشکلی در تامین قطعات خارجی مورد نیاز نداشته ایم، خاطرنشان کرد: در این شرایط حتی قراردادی نیز با یک شرکت بزرگ اروپایی برای تامین پکیج های تیونینگ موتور امضا شده است.
    وی تصریح کرد: آپکو مشکلی در تامین قطعات وارداتی نداشته و حتی قراردادهایی نیز با شرکتهای اروپایی در این حوزه امضا کرده است.
    http://www.asrekhodro.com/News/17394

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو