فونیکسریمکسبهتام

دیوار پنجم ب ام و به گام چهارم؛

نسل جدید ب ام و X۵ را ببینید

عصر خودرو -ب ام و از نسل چهارم و جدید شاسی‌بلند محبوب و پرفروش خود، X۵ رونمایی کرد تا بار دیگر رقبا را در این کلاس به چالش بکشد.

نسل جدید ب ام و X۵ را ببینید
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، ب ام و از مدتی قبل خبر از معرفی نسل جدید ب ام و X5 داده بود و سرانجام روز گذشته نخستین تصاویر را از این شاسی‌بلند منتشر کرد.
بر اساس تصاویر می‌توان گفت در طراحی کلی خودرو روند حرکتی ب ام و X5 که در نسل پیشین این خودرو هم دیده بودیم حفظ شده است اما ب ام و با نگاهی به طراحی خودرو مفهومی X7 خود، سری 5 را بازطراحی کرده است و به این ترتیب هرچند از دور می‌توان وجود یک X5 را تشخیص داد اما به‌وضوح با یک خودرو جدید طرف هستیم که البته بزرگ‌تر از قبل هم شده است.
جلوپنجره بزرگ‌تر شده و گرافیک چراغ‌های جلو تغییر کرده است. علاوه بر این‌ها طراحی چراغ‌های عقب به‌طور کامل جدید است و می‌توان آن را روند طراحی جدید محصولات ب ام و در خودروهای شاسی‌بلند این شرکت دانست.
در فضای داخلی هم هرچند همچنان می‌توان حضور یک ب ام و را دید اما استفاده گسترده از فناوری و البته چیدمان جدید تجهیزات باعث شده است خودرو کاملاً به‌روز باشد. مهم‌ترین مسئله در این میان وجود دو صفحه نمایش بزرگ 12.3 اینچی در این خودرو است که یکی از آن‌ها نقش نشان‌دهنده‌های پشت فرمان را بازی می‌کند و دیگری سیستم سرگرمی و صوتی و البته بخش‌های مختلف X5 را در کنترل خواهد داشت.
علاوه بر این‌ها سیستم iDrive هم به‌روز شده است و اکنون بخش زیادی از اطلاعات آن از طریق ذخیره‌سازی ابری نگهداری می‌شود و این مسئله به این معنی است که شما می‌توانید با شخصی‌سازی آن، زمانی که از یک ب ام و به ب ام و دیگری می‌روید بخش زیادی از تنظیمات را بر روی خودرو جدید هم داشته باشید.
هنوز جزییات زیادی در زمینه قوای محرکه این خودرو منتشر نشده است و قیمت هم هنوز نهایی نیست اما آنچه می‌دانیم این است که نسل جدید X5 از اواخر سال جاری میلادی و با مدل 2019 روانه بازارها خواهد شد.
*
برای اطلاعات بیشتر در زمینه محصولات ب ام و می‌توانید به وبسایت پرشیا خودرو، نماینده فروش و خدمات پس از فروش محصولات ب ام و در ایران به آدرس persiakhodro.ir مراجعه نمایید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
      آرشیو