فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

عرضه دو محصول جدید سایپا در سال ۹۱

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی مدیرعامل سابق گروه خودروسازی سایپا از عرضه دو محصول جدید در این گروه خبر داد و گفت: دو محصول جدید شرکت سایپا بنام نیوسراتو و SR امسال وارد بازار می شوند. وی افزود: SR مدل تغییر یافته تندر ۹۰ است و بر اساس نظرات مشتریان، سپر، صندوق عقب، شیشه، چراغ های عقب و تزیینات داخلی آن تغییر یافته است و تلاش می کنیم طی ماه های آینده ۱۰ هزار خودرو پیش فروش شده و تا پایان سال تحویل مشتریان شود.

عرضه دو محصول جدید سایپا در سال ۹۱
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، نعمت الله پوستین دوز اظهار کرد: محصول اول شرکت سایپا به نام نیوسراتو از برند کیا است که کار نصب و راه اندازی خطوط تولید آن در شرکت سایپا در حال انجام است و نیمه دوم امسال وارد بازار می شود.
    وی با بیان اینکه SR اولین محصول مشترک رنو و سایپا است افزود: قیمت این دو خودرو نیز طبق تفاهم نامه با سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان و ستاد تعیین قیمت خودرو وزارت صنعت، معدن و تجارت تعیین خواهد شد.
    http://www.asrekhodro.com/News/17471

    بی ام  و ارزشمندترین برند خودرو جهان
    شش سال پیش در چنین روزی سایت تحلیلی برندز ارزشمندترین برندهای خودروی جهان را در سال 2012 معرفی کرد.
    براین اساس برند بی.ام.و با 24 میلیارد و 623 میلیون دلار قیمت به عنوان ارزشمندترین برند خودروی جهان معرفی شد. این در حالی است که تویوتا به دلیل آسیبهای ناشی از بحران ژاپن در سال گذشته با افت 10 درصدی ارزش برندش مواجه شده و در رده بندی کلی در بین خودروسازان در رتبه دوم جای گرفت. ارزش برند تویوتا 21 میلیارد و 779 میلیون دلار اعلام شد.
    ارزش برند مرسدس بنز نیز 16 میلیارد و 111 میلیون دلار برآورد شد تا این شرکت نیز رده سوم را به خود اختصاص دهد.
    همچنین برندهای هوندا، نیسان، فولکس واگن، فورد، آئودی، هیوندای و لکسوس نیز رده های بعدی ارزشمندترین برندهای خودرو جهان را بدست آوردند.
    http://www.asrekhodro.com/News/17470

    جگوار جای لکسوس را گرفت

    شش سلل پیش در چنین روزی تاتا موتورز جگوار توانست در تحقیق موسسه JD Power مبنی بر میزان رضایت مشتریان از تویوتا لکسوس پیشی بگیرد.
    نتایج تحقیقات نشان می دهد که مردم از کیفیت خودروهای جگوار راضی هستند و این به تنهایی دستاوردی بزرگ برای هر خودروسازی است. در این مطالعه هوندا، مرسدس بنز، تویوتا و آئودی، فولکس واگن، ولوو و ب ام و در رده های چهارم تا دهم جدول رضایت مشتریان قرار گرفتند.با این حال کیا اسپورتیچ توانست تنها خودرویی باشد که با کسب بیشترین آرا به عنوان برترین خودروی جهان از دید مشتریان قرار بگیرد. در این میان جگوار ایکس اف، تویوتا پریوس، اشکودا سوپر ب و مرسدس بنز کلاس ای در رتبه های دوم تا پنجم برترین های سال 2011 جای گرفتند.
    http://www.asrekhodro.com/News/17479

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو