فونیکسریمکسبهتام

خودرویی ها در بازار سرمایه / ۱۹ خرداد ۹۷

خودرویی ها در بورس کف جدید ساختند!؟

عصر خودرو- در جریان بازار امروز گروه خودرو بیشترین افتهای قیمتی را ثبت کرد که با اعلام تعلیق سرمایه گذاری خودروسازی پژو-سیتروئن و تعدیل منفی ۵۱ درصدی نماد خودرو، این وضعیت دور از انتظار نبود.

خودرویی ها در بورس کف جدید ساختند!؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» ، در جریان بازار امروز گروه خودرو بیشترین افتهای قیمتی را ثبت کرد که با اعلام تعلیق سرمایه گذاری خودروسازی پژو-سیتروئن و تعدیل منفی 51 درصدی نماد خودرو، این وضعیت دور از انتظار نبود. براساس این گزارش، "خودرو" که سود هر سهم سال مالی قبل را با سرمایه 1.53 هزار میلیارد تومانی ، 111 ریال پیش بینی کرده بود ، در عملکرد 12 ماهه قادر به تحقق تنها 55 ریال از این پیش بینی شد.
    به این ترتیب نماد خساپا در قیمت 68 تومان و با صف فروش معاملاتش را به پایان رسانید که فروش حقوقی هم در شدت گرفتن این جو منفی اثرگذار بود. لذا سایپا به کمترین قیمت دو سال و نیم اخیر رسید!
    همینطور نمادهای بسیاری دیگر با سایپا همصدا شدند و با افتهای منفی کامل معاملاتشان را خاتمه داد. این درحالی بود که نمادهای ختوقا و خنصیر با رشد 5 درصدی صف خرید شدند و خنصیر در حاشیه 3 درصد مثبت امروز را به پایان برد.
    از این رو شاخص کل با افت 322 واحدی به ارتفاع 14 هزار و 185 واحد رسید و بازدهی گروه بیش از 2 درصد کمتر شد. در مجموع امروز سهامداران تعداد 245 میلیون و 644 هزار برگه سهم خودرویی به ارزش 20.7 میلیارد تومان در 14.7 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط