فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل شرکت سایپادیزل تشریح کرد:

اقدام سایپادیزل برای رفاه حال متقاضیان خرید کامیون‌های ولوو FH۵۰۰

عصر خودرو- مدیرعامل سایپادیزل گفت: این شرکت برای جلب رضایت متقاضیان جایگزینی کامیون‌های فرسوده با خودروهای ولوو FH۵۰۰ چندین برنامه را به مرحله اجرا درآورده است.

اقدام سایپادیزل برای رفاه حال متقاضیان خرید کامیون‌های ولوو FH۵۰۰
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، محمدهادی نوری گفت: افزایش سقف تعهدات طرح جایگزینی سازمان بهینه‌سازی مصرف سوخت، سازمان راهداری و بانک عامل از هزار دستگاه به 5 هزار دستگاه در قالب الحاقیه جدید، افزایش مبلغ تسهیلات پرداختی به مشتریان از مبلغ 3 میلیارد و 200 میلیون ریال به 4 میلیارد ریال که زمینه جبران بخش عمده‌ای از افزایش قیمت احتمالی را برای مشتریان فراهم خواهد کرد و ارائه درخواست رسمی به شرکت ولوو جهت تسریع در ارسال پروفرما و تحویل 2 هزار دستگاه FH500 به‌صورت CKD تا قبل از پایان سال جاری و تحویل به مشتریان از جمله اقدام‌های شرکت سایپادیزل بوده است.
    وی ادامه داد: در صورت اعمال احتمالی تحریم‌های خصمانه، شرکت سایپادیزل آمادگی لازم جهت جایگزینی خودروهای ولوو با خودروهای غیر اروپایی استاندارد و باکیفیت در کمترین زمان ممکن را دارد و اقدام‌های عملی در این راستا نیز صورت‌ گرفته است.
    به گفته نوری تاکنون 800 دستگاه خودروی تجاری در راستای طرح جایگزینی خودروهای فرسوده به مشتریان تحویل شده و در سال جاری نیز با قیمت‌های 4 میلیارد و 730 میلیون و 5 میلیارد و 100 میلیون ریال در حال واگذاری به مشتریان است.
    مدیرعامل شرکت سایپادیزل ادامه داد: قیمت قابل محاسبه کامیون FH500 برای آن‌دسته از ثبت‌نام کنندگان که در موعد مقرر اقدام به واریز وجوه و تکمیل اسناد نکرده‌اند، 5 میلیارد و 950 میلیون ریال است.
    نوری گفت: برای حدود هزار و 900 نفر از ثبت‌نام کنندگانی که فاقد دعوتنامه هستند، اعلام قیمت نهایی منوط به دریافت تأیید نهایی از شرکت ولوو مبنی بر امکان تأمین CKD و همچنین تخصیص ارز 4 هزار و 200 تومانی در آن زمان است و هیچ‌گونه افزایش قیمتی برای این دسته از متقاضیان در دستور کار نیست.
    شرکت سایپادیزل به‌عنوان هسته مرکزی طرح جایگزینی خودروهای تجاری فرسوده تاکنون در دو مرحله اقدام به تحویل کامیون‌های تولیدی به متقاضیان مشارکت در این طرح کرده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط