فونیکسریمکسبهتام

سرمایه حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی ۶۰هزار میلیارد ریال است

عصر خودرو- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: سرمایه ناوگان حمل و نقل جاده ای این استان که در قالب ۶۲۹ شرکت و ۴۳ هزار وسیله نقلیه ثبت شده ۶۰ هزار میلیارد ریال برآورد می شود.

سرمایه حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی ۶۰هزار میلیارد ریال است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، جواد وحدتی فرد در گردهمایی روسای ادارات ستادی و شهرستانی این اداره افزود: 50 هزار راننده دراین بخش فعالیت دارند که نشان از قابلیت بالای خراسان رضوی است اما مشکل آنجاست که سه رکن راننده، وسیله نقلیه و شرکت حمل و نقل هیچ وابستگی به هم ندارند.
    وی گفت: در تمام دنیا سرمایه گذاران این صنعت افراد قدرتمندی هستند و این در حالی است که در کشور ما سرمایه گذاران ما رانندگانی هستند که تمام زندگی شان همان خودرو زیر پایشان است.
    این مقام مسئول با گلایه از سبک مدیریت حوزه حمل و نقل کشور ادامه داد: راننده ها تحت مدیریت شرکت ها نیستند و هر زمان بخواهند می توانند خودروهای خود را خاموش کنند و شرکت ها نیز کاری نمی توانند انجام دهند.
    وحدتی فرد با اشاره به افزایش قیمت هزینه های حوزه حمل و نقل، افزود: این افزایش قیمت ها سبب ایجاد مشکلاتی برای فعالان این عرصه شده است.

    * خراسان رضوی رتبه نخست حوزه ترانزیت کالا و مسافر
    معاون حمل و نقل اداره کل راهداری خراسان رضوی گفت: این استان در حوزه ترانزیت خروجی کالا رتبه نخست، شمار شرکت های حمل و نقل بین المللی رتبه دوم، صدور و ترانزیت ورودی کالا رتبه سوم و از لحاظ میزان جابه جایی مسافر رتبه اول کشور را دارد.
    وحدتی فر با اشاره به رتبه پنجم استان در بخش متجمع های رفاهی بین راهی، بیان داشت: اگر امتیاز این مجتمع ها به افراد و شرکت های صاحبنام واگذار می شد، یقینا فعالیت آنها خیلی موفق تر می بود.
    وی افزود: مدیران حوزه حمل و نقل اگر در شهرستان های خود انجمنی برای فعالیت رانندگان ندارند، حتما پیگیر تشکیل آن شوند، چرا که این موارد کمک می کند تا مسائل پیش رو در صنعت حمل و نقل به نحو بهتری مدیریت شود.
    وی با اشاره به وجود 32 انجمن فعال رانندگان در استان، این تعداد را در سطح کشور قابل توجه دانست و افزود: انجمن های ما در سطح کشور ممتاز هستند.
    خراسان رضوی 20 هزار و 575 کیلومتر راه دارد که 6 هزار و 422 کیلومتر آن بین شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر راه روستایی است.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو