فونیکسریمکسبهتام

در قالب طرح تابستانی؛

۱۷ پایگاه ثابت و سیار امداد و نجات در اردبیل فعال می‌شود

عصر خودرو- جانشین سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در اجرای طرح امداد و نجات تابستانی، ۱۷ پایگاه ثابت و سیار جمعیت هلال احمر در این استان فعال می‌شود.

۱۷ پایگاه ثابت و سیار امداد و نجات در اردبیل فعال می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، رامین معبودی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: از این تعداد 12 پایگاه ثابت، چهار پایگاه موقت و یک پایگاه کوهستان بوده و در مناطق جاده ای و کوهستانی به مسافران و رانندگان خدمات ارائه خواهند داد.

    وی با اشاره به استقرار چهار پایگاه موقت در چهار شهرستان گردشگرپذیر و پرتردد ادامه داد: این پایگاه ها در سرچشمه مشگین شهر، سه راهی بران - پارس آباد، «بودالالوی» اردبیل و هشتجین خلخال مستقر خواهند شد.

    جانشین سرپرست جمعیت هلال احمر استان با اشاره به استقرار یک فروند بالگرد هوایی در طول طرح امداد و نجات تابستانی در اردبیل اضافه کرد: این بالگرد علاوه بر استان اردبیل به استان های غرب کشور هم خدمات رسانی خواهد کرد.

    وی با اشاره به امکانات به کار گرفته شده در این طرح تصریح کرد: جمعیت هلال احمر استان اردبیل برای خدمات رسانی در این طرح 17 دستگاه خودروی آمبولانس، 10 دستگاه خودروی ست نجات و 10 دستگاه خودروی کمک دار به کار می گیرد.

    به گفته معبودی طرح امداد و نجات تابستانی جمعیت هلال احمر استان همزمان با سراسر کشور از 24 خرداد ماه تا 31 شهریور ماه به مدت 100 روز هشت هزار و 100 نفر - روز در اردبیل اجرا می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط