فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

نمایندگی‌های رتبه ۴ از شبکه خدمات پس از فروش خودرو حذف شدند

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی دبیر انجمن صنفی خدمات پس از فروش خودرو از حذف نمایندگی‌های رتبه ۴ از سطح شبکه نمایندگی‌های خدمات پس از فروش خودروسازان خبر داد.

نمایندگی‌های رتبه ۴ از شبکه خدمات پس از فروش خودرو حذف شدند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، عباسعلی غیاثی اظهار کرد: سال 90 قانون ارتقای کیفیت خدمات پس از فروش خودرو به تمام خودروسازان ابلاغ شد و با ابلاغ این قانون، خودروسازان اقداماتی را در راستای بهبود و ارتقای سطح کیفیت خدمات نمایندگی های پس از فروش اجرا کرده اند که بر این اساس نمایندگی های خدمات پس از فروش رتبه 4 از سطح نمایندگی های خدمات پس از فروش خودروسازان حذف شدند و در حال حاضر تنها نمایندگی های رتبه 1، 2 و 3 در سطح شبکه فعال هستند.
    دبیر انجمن صنفی خدمات پس از فروش خودرو ادامه داد: این اقدام تاثیر قابل توجهی در ارتقای سطح کیفیت خدمات نمایندگی ها داشته است؛ ضمن آن که تمام نمایندگی ها به طور مستمر بازدید شده و باید روند ارتقای کیفی را ادامه دهند.
    غیاثی افزود: البته در حوزه قطعات عرضه شده در شبکه خدمات پس از فروش نیز به موازات قطعات ورودی به خطوط تولید خودروسازان، سال گذشته قطعه سازان سطح D از شبکه تامین قطعات حذف شدند و امسال نیز قطعه سازان سطح C حذف خواهند شد.
    http://www.asrekhodro.com/News/17571

    آمادگی خودروسازان برای پیاده سازی استاندارد یورو4
    شش سال پیش در چنین روزی اعلام شد که تمام خودروهای تولید داخلی به راحتی موفق به احراز شرایط استاندارد یورو2 شده و از ابتدای سال91 هیچ گونه آماری مبنی بر عدم موفقیت خودروهای تولیدی در آزمون های آلایندگی سطح استاندارد یورو2 وجود نداشته است.گزارش های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نشان داد که بستر لازم برای ارتقای سطح استاندارد آلایندگی خودروها به یورو4 مهیا است.براساس این گزارش، میانگین CO منتشره از خودروها در سال گذشته 0.98گرم بر کیلومتر بوده که از حد مجاز استاندارد یورو2 که 2.2گرم بر کیلومتر است فاصله زیادی دارد. پس نیاز به تغییر استاندارد به سطحی بالاتر احساس می شود.
    این گزارش می افزاید: حد مجاز استاندارد یورو4، برای آلاینده مونوکسید کربن، یک گرم بر کیلومتر است.
    http://www.asrekhodro.com/News/17566


    90درصد قطعه سازان داخلی وظیفه ای عمل می کنند
    شش سال پیش در چنین روزی عضو سابق انجمن قطعه سازان ایران گفت: وابستگی بیش از حد سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو به دو خودروسازی بزرگ منجر به افت سرمایه‌گذاری در بخش‌های تحقیق، توسعه، طراحی و مهندسی در این صنعت شده است. عباس کیانپور افزود: در آینده نزدیک صنعت خودرو به سمتی می رود که شرکت های مجموعه ساز وظیفه اصلی تامین قطعات مورد نیاز صنعت خودرو را بر عهده خواهند گرفت و در این مسیر تنها آن دسته از شرکت های قطعه سازی موفق خواهند بود که توان علمی و مدیریتی برای تحت پوشش قرار دادن و هدایت شرکت های کوچک و متوسط را داشته باشند.
    وی اظهار کرد: امروزه صنعت خودرو در آستانه یک جهش بزرگ قرار گرفته و طبیعی است که برای همگامی و هماهنگی با تغییرات جدید، شرکت های قطعه سازی باید با استفاده از فناوری های روز دنیا نسبت به اصلاح فرآیندهای تولید و سرمایه گذاری در بخش تحقیق و توسعه اقدامات جدی به عمل آورند، زیرا تنها به این ترتیب قادر به طراحی و تولید قطعات متناسب با نیازهای جدید خودروسازان و حرکت به سمت تولید صادرات گرا خواهند بود.
    وی با اشاره به ضعف بسیاری از شرکت های قطعه سازی در آموزش منابع انسانی تاکید کرد: اجرای طرح های تحقیق و توسعه در صنعت قطعه سازی نیازمند زیرساخت و مهارت بوده و با توجه به وابستگی صنعت قطعه سازی به دو خودروساز بزرگ کشور در سال های اخیر، سرمایه گذاری های لازم در این زمینه انجام نشده است.
    http://www.asrekhodro.com/News/17564

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو