فونیکسریمکسبهتام

پژو مدل۱۰۰۸ را روانه بازار می‌کند +عکس

عصر خودرو- کراس‌اوور و SUV ها سلیقه سازندگان صنعت اتومبیل را تحت تاثیر قرار داده و هیچ نشانه‌ای از کاهش قدرت و برتری آنها دیده نمی‌شود. اینک بسیار بیشتر از قبل خودروهای مرتفع، خودروسازان را به ترک ساخت سدان‌ها، استیشن‌ها و هاچ‌بک‌ها مجبور کرده‌اند. از دیگر سو تولیدکنندگان، بخش‌ها و زیرمجموعه‌های جدیدی را برای فروش مدل‌های بیشتر احداث می‌کنند.

پژو مدل۱۰۰۸ را روانه بازار می‌کند +عکس
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از خبرآنلاین، پژو نیز در سال‌های گذشته روند ساخت SUV ها را گسترش داده است. این کمپانی با SUV خانوادگی 7 صندلی 5008، یک نسخه کوچکتر 3008 و کراس اوور  2008 در سطح پایه، حرکت روبه جلویی را از خود به نمایش گذاشته اما ظاهرا این میزان فعالیت در دنیای قد بلندها برای پژو کافی نبوده و این کمپانی قصد دارد خودرویی ارزانتر برای مشتریان خود در سطح شهر و در طبقه‌ اجتماعی گسترده‌تر ارائه کند. بنابراین طراحان پژو بر این باورند که خودروی آینده شهری‌شان باید شبیه تصاویر ارائه شده باشد.

    مدل مفهومی HR1، الگوی طراحی 1008 پژو

    این تصاویر (رندر) نشان می‌دهد که خودروی آتی پژو از 2008 کوچکتر ارائه می‌شود و احتمالا با نام تجاری 1008 معروف خواهد شد. در واقع پژو با این خودرو کلکسیون خود را کاملتر می‌کند. با وجود اینکه کمپانی فرانسوی جزئیات زیادی را در خصوص این خودرو و نام آن تائید نکرده است، تصاویر لو رفته در تابستان گذشته حکایت از تولید یک کراس‌اوور کوچک و جمع‌و‌جور توسط این خودروسازفرانسوی دارد.

    کانسپت HR1، مدل پایه کراس‌اوورهای سطح ابتدایی

    پژو در سال 2010، از یک مدل مفهومی HR1 رونمایی کرد که احتمالا مدل پایه کراس‌اوورهای سطح اولیه این شرکت خواهد بود. پلت‌فرم این خودرو از نوع PSA’s EMP1 است که با همکاری مهندسان شرکت‌های پژو، سیتروئن و دانگ‌فنگ ساخته می‌شود. احتمالا پلت فرم این خودرو در آینده روی 20 خودروی قدبلند دیگر به کار خواهد رفت.

    تصاویر لو رفته از جدیدترین خودروی پژو که احتمالا بعدها با نام 1008 شناخته می‌شوند

    اگر هزینه‌های تولید چندان گران تمام نشود، پژو می‌تواند به تکرار یک موفقیت مالی بزرگ دلخوش کند. احتمالا خودروسازان فرانسوی به خوبی می‌توانند این نسخه احتمالی از 1008 را در بازارهای اروپایی و بازار بزرگ چین محبوب کنند.

    تصاویر 1008 احتمالی در تابستان سال گذشته منتشر شده‌اند

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو