فونیکسریمکسبهتام

گروه خودروسازی سایپا طی اطلاعیه ای از مشتریان خواست

از خرید هرگونه قطعات یدکی غیر استاندارد خودداری نمایید

عصر خودرو- گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه ای اعلام کرد قطعات یدکی استاندارد و مورد تایید گروه خودروسازی سایپا فقط در بسته بندی های سایپا و از طریق شبکه های مجاز فروش و عاملین مجاز سایپا یدک انجام می شود.

از خرید هرگونه قطعات یدکی غیر استاندارد خودداری نمایید
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز، در اطلاعیه گروه سایپا آمده است ، قطعات یدکی مورد تایید و استاندارد در بسته بندی های سایپا با هولوگرام از طریق سایپایدک و فقط در شبکه فروش و عاملین مجاز تعمیراتی انجام می شود و برندهای دیگر مورد تایید نبوده و در صورت استفاده در دوره گارانتی موجب خروج خودرو از گارانتی خواهد شد .

    در این اطلاعیه تاکید شده است ، استفاده از قطعات متفرقه و غیر استاندارد موجب بروز آسیب به خودرو خواهد شد که گروه خودروسازی سایپا در قبال قطعات غیر استاندارد و متفرقه هیچگونه تعهدی را نخواهد پذیرفت .

    همچنین در این اطلاعیه آمده است قطعات مورد تایید شرکت سایپا یدک دارای ضمانت این شرکت می باشد .

    خریداران می توانند به منظور اطمینان از اصل بودن قطعه، شماره درج شده زیر لایه اسکرچ که بر روی لیبل بسته بندی قطعات درج شده است را به شماره 50001813 ارسال نمایند. به محض ارسال این شماره 16 رقمی، سیستم مکانیزه در اسرع وقت نسبت به بررسی و تحلیل اطلاعات ارسالی اقدام نموده و پاسخ تایید یا عدم تایید اصالت قطعه خریداری شده به همراه اطلاعات فنی قطعه در اختیار مشتریان قرار می گیرد. همچنین مشتریان عزیز می توانند با دانلود اپلیکیشن سایپا بر روی تلفن همراه خود، نسبت به اسکن بارکد QR درج شده در زیر لایه اسکرچ اقدام نموده و از اصالت قطعات خریداری شده اطمینان حاصل نمایند.

    مشتریان گرامی می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل با شماره 096550 مرکز امور مشتریان گروه سایپا تماس حاصل و راهنمایی لازم را دریافت نمایند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط