فونیکسریمکسبهتام

رییس پلیس راه راهور ناجا:

افزایش نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی

عصر خودرو- رییس پلیس راه راهور ناجا گفت: سازمان‌ها و ارگان‌هایی که اقدام به برگزاری اردوهای تابستانی می‌کنند در انتخاب اتوبوس و عقد قرارداد با شرکت‌های مسافربری دقت لازم را باشند.

افزایش نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایلنا، سردار محمد حسین حمیدی درباره تمهیدات پلیس راهور در خصوص اردوهای تابستانی مدارس، سازمان‌ها و آموزشگاه‌ها گفت: طرح پلیس راهور از 24 خرداد ماه همزمان با تعطیلات عید سعید فطر شروع می‌شود و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

    وی بااشاره به اقدامات پلیس راهور در خصوص اردوهای تابستانی مدارس و دانشگاه‌ها گفت: یکی از مهمترین اقدامات ما در این خصوص افزایش نظارت بر حوزه ناوگان حمل و نقل عمومی است، چراکه در ایام تابستان تردد بیشتری داشته و از حساسیت بالایی برخورداری است.

    رییس پلیس راه راهور ناجا خاطرنشان کرد: سازمان‌های مختلف برای انجام وظایف و تکالیف‌شان در اعزام اردوها نیز وظایفی از جمله انتخاب خودروی مناسب و ایمن، راننده مناسب و اطلاع‌رسانی به پلیس در آغاز حرکت و همچنین ارتباط مسئولان تورها و اردوها با تیم‌های پلیس راه در طول مسیر و استفاده از ظرفیت سامانه پیامکی 110120 را برعهده دارند.

    سردار حمیدی با بیان اینکه مجموعه اقدامات پلیس و سازمان‌ها می‌تواند به ارتقای ایمنی بیشتر سفرها کمک کند، خاطرنشان کرد: سامانه سپهتن حرکات ترافیکی راننده را کنترل می‌کند و توقف‌هایی را در طول مسیر برای راننده پیش‌بینی می‌کند، راننده نیز ملزم است توقف کند، اما برخی رانندگان به این مسائل توجهی ندارند و مشکلاتی را ایجاد می‌کنند.

    وی ادامه داد: متاسفانه برخی از رانندگان به تمیهداتی که پیش از سفر باید داشته باشند، توجه نمی‌کنند و اغلب آنها مانند راننده اتوبوس دانش‌آموزان هرمزگان دو شغله هستند و بدون استراحت و با همان حالت خستگی اقدام به سفر می‌کنند و قطعا استراحت‌های کوتاه مدت بین‌راهی نیز برای این رانندگان تاثیرگذار نخواهد بود. از همین‌رو باید سازمان‌ها و ارگان‌هایی که اقدام به برگزاری اردوهای تابستانی می‌کنند در انتخاب اتوبوس و عقد قرارداد با شرکت‌های مسافربری دقت لازم را باشند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو