فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

واردات خودرو کاهش یافت

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی آمار گمرک ایران حاکی از کاهش واردات انواع خودروی سواری به کشور در دو ماهه نخست سال ۱۳۹۱ بود.

واردات خودرو کاهش یافت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، براین اساس در دو ماه نخست سال 91، 4507 دستگاه انواع خودروی سواری به ارزش 93 میلیون دلار وارد کشور شد. این میزان واردات از نظر تعدادی نسبت به مدت سال 90 اگرچه تنها 0.9 درصد بیشتر شده اما از نظر ارزشی بالغ بر 9.1 درصد کاهش یافت.

    قیمت هر دستگاه خودرو سواری وارداتی به کشور در دو ماهه اول 1391 معادل 20 هزار و 726 دلار بود که نسبت به سال گذشته آن کاهش 9.9 درصدی را نشان می دهد. کره، امارات و ژاپن سه صادرکننده اصلی خودرو به ایران در دو ماهه اول سال جاری بودند.
    از سوی دیگر آمار گمرک ایران نشان می دهد که صادرات خودروی کشور در سال جاری با رشد قابل ملاحظه ای مواجه شده است. به این ترتیب که در دو ماه نخست امسال 5670 دستگاه خودروی سواری به ارزش 32 میلیون دلار از کشور صادر شد. این میزان صادرات از لحاظ ارزشی و وزنی به ترتیب 314 و 266 درصد رشد نشان می دهد.

    http://asrekhodro.com/News/17777
     

    رانا ،ارزش سهام ایران خودرو را ارتقاء می دهد
    شش سال پیش در چنین روزی جواد نجم الدین مدیرعامل سابق گروه صنعتی ایران خودرو گفت : با تولید انبوه دومین برند ملی ایران خودرو و عرضه آن به بازارهای داخلی و صادراتی ، سودآوری ایران خودرو حفظ و ارزش سهام این شرکت را در بازار سرمایه ارتقا می هد.
    وی افزود: خودرو رانا با استفاده از حداکثر از سرمایه گذاری های موجود در خطوط تولید و توسعه پلتفرم و طراحی بالغ بر 644 مجموعه وسیستم توسط مهندسان ایرانی ، صرفه جویی ارزی و ریالی قابل توجهی عاید اقتصاد کشور کرده است .
    نجم الدین افزود: رانا ، اولین محصول ایران خودرو با هدف پاسخ به نیاز مشتریان درکلاس C (خانوادگی – متوسط) است و ارزانترین محصول در کلاس سی برندایران خودرو است.
    مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو خاطر نشان کرد : رانا ، نخستین خودرو ایرانی با سطح استاندارد یورو 4 و قابلیت استاندارد یورو 5 جهت بازارهای صادراتی است.

    http://asrekhodro.com/News/17776

    معرفی جدید ترین خودروهای باز طراحی شده
    شش سال پیش در چنین روزی اعلام شد که در دنیای خودرو هر روز تازه واردی از راه می رسد که ممکن است یک خودرو جدید و یا یک مدل باز طراحی شده باشد خودروسازان به معرفی خودروهای تازه می پردازند و علاقمندان به خودرو مشتاق اند که هرچه زودتر با خودروهای جدید آشنا شوند.
    انتشار تصاویر تازه از خودروهای جدید در حال گذراند مراحل تست و یا اعلام جزییات بیشتر درباره ویژگی های خودروهای آینده معمولا خبر سازند .
    اما خودروهای باز طراحی شده نیز هستند که با ظاهر جدید و یا عملکرد ارتقاء یافته وارد بازار می شوند و طرفداران بسیاری نیز دارند .
    جدید ترین خودروهای باز طراحی شده شامل مزدا مزدا 6 ، جیپ لیبرتی ، شورولت سیلورادو ، جگوار XK، شورولت کروز ، ولوو XC90، شورولت اکوینوکس ، مزدا مزدا 3 و تویوتا کرولا است.
     

    http://asrekhodro.com/News/17756

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۲
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        آخرین بروزرسانی ۳ روز پیش
        آرشیو