فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۲۱۳۴»

رونمایی از کارتخوان‌های جدید در جایگاه‌های سوخت

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: با نصب تجهیزات نوین، از نخستین سری کارتخوان‌های جدید در جایگاه‌های توزیع سوخت رونمایی می‌شود.

رونمایی از کارتخوان‌های جدید در جایگاه‌های سوخت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو»  به نقل از وزارت نفت، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، سیدمحمدرضا موسوی‌خواه، درباره مزایای کارتخوان‌های جدید جایگاه‌های سوخت گفت: بالاترین مزیت این کارتخوان‌ها، حذف هزینه‌های تامین و نگهداشت از دولت خواهد بود که این مهم ازطریق شبکه بانکی کشور انجام می‌شود و صرفه‌جویی قابل توجهی به همراه خواهد داشت.

    موسوی‌خواه با بیان این‌که بیش از 11 سال از آغاز نصب تجهیزات سامانه هوشمند سوخت در جایگاه‌های عرضه می‌گذرد و اکنون نیازمند به‌روزرسانی است، اظهار کرد: در پیاده‌سازی و تجهیز این سری از کارتخوان‌ها از فناوری روز استفاده شده است و برای رفاه حال هموطنان، پرداخت هزینه سوخت بدون دخالت نیروی انسانی نیز میسر خواهد شد.

    وی با بیان این‌که فناوری‌ نصب شده روی کارتخوان‌های جدید قابلیت توزیع سوخت و انجام عملیات‌ بانکی را دارا است، تصریح کرد: از این پس، تمامی نازل‌ها به سیستم توزیع سوخت و پرداخت هم‌زمان مجهز می‌شوند تا شهروندان بتوانند از طریق خدمات بدون کارت یا با وارد کردن کارت‌های بانکی خود و حتی از طریق موبایل، پرداخت‌های خود را انجام دهند.

    مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، با رد شایعات مطرح شده درباره سهمیه‌بندی بنزین یا افزایش قیمت سوخت گفت: اقدام‌های انجام شده هیچ ربطی به افزایش قیمت یا سهمیه‌بندی بنزین ندارد و تنها برای خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان انجام می‌شود.

    موسوی خواه با بیان این‌که مطابق مصوبه مجلس شورای اسلامی ما موظف هستیم عرضه بنزین و نفت‌گاز را با اولویت کارت سوخت انجام دهیم، ادامه داد: این مهم اکنون در بخش نفت‌گاز با استفاده از سامانه پیمایش انجام می‌شود، همچنین به‌روزرسانی تجهیزات جایگاه‌های بنزین و نفت‌گاز در دستور کار این شرکت قرار دارد.

    مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی افزود: در استفاده از کارتخوان‌های جدید نیازی به تغییر زیرساخت نخواهد بود و تنها انتقال اطلاعات با فناوری نو و با استفاده از فیبر نوری انجام می‌شود.

    وی با بیان این‌که همه خودروها هم‌اکنون کارت سوخت دارند، گفت: اگر کسی کارت سوختش را گم کرده باشد می‌تواند با مراجعه به دفاتر پست و پلیس +10 کارت المثنی درخواست دهد و اگر کسی رمزش را فراموش کرده با در دست داشتن مدارک با مراجعه به نواحی شرکت ملی پخش، رمزگشایی کند.

    موسوی‌خواه در پایان درخصوص کارت سوخت خودروهای نوشماره، اظهار کرد: برای همه خودروهای نوشماره، کارت سوخت صادر شده است؛ بنابراین هم‌وطنانی که برای تحویل کارت سوخت اقدام نکرده‌اند با مراجعه به دفاتر پست محل زندگی خود یا پیگیری در سایت پست، نسبت به تحویل کارت‌های خود اقدام کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو