فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

خطوط تولید انبوه دومین خودرو ملی ایران خودرو افتتاح شد

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی خطوط تولید انبوه دومین خودرو با برند ملی ایران خودرو با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر صنعت، معدن وتجارت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد ایران خودرو افتتاح شد.

خطوط تولید انبوه دومین خودرو ملی ایران خودرو افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، جواد نجم الدین مدیرعامل سابق گروه صنعتی ایران خودرو در مراسم افتتاح خطو ط تولید دومین خودرو ملی ایران خودرو به نام رانا با بیان این مطلب گفت: رانا دومین خودرو با برند ملی ایران خودرو و در راستای توسعه برند ملی و پلتفرم های ایران خودرو طراحی و تولید شده است.

    وی افزود: این خودرو با هدف افزایش ارزش سهام ایران خودرو و توسعه سهم این شرکت در بازار داخلی و بازار های هدف صادراتی و با استاندارد ایمنی بالا و در حد سه ستاره و استاندارد آلایندگی یورو (3 ، 4 و 5 ) به بازار عرضه می شود.
    نجم الدین خاطر نشان کرد: این خودرو، ارزان ترین محصول کلاس سی برند ایران خودرو با سطح تجهیزات رفاهی و عملکردی مناسب در حدود قیمتی 15 میلیون تومان هدف گذاری شده است.
    وی یاد آورشد: تولید رانا در سایت های داخلی و سایت های بلاروس، آذربایجان، مصر، سوریه، سنگال و ونزوئلا برنامه ریزی شده است و در افق صادراتی محصول، منطقه غرب آسیا و خاورمیانه، روسیه و حوزه کشور های مشترک المنافع ، غرب آفریقا ، آمریکای جنوبی ، شمال آفریقا و حوزه خلیج فارس دیده شده است.
    http://www.asrekhodro.com/News/17798
    تولید خودرو روآ به صورت کامل متوقف شد
    شش سال پیش در چنین روزی، معاون سابق بازاریابی و فروش ایران خودرو اعلام کرد که خودروی روآ تولید نمی شود.
    عبدالله بابایی درباره اعلام مسئولان دولتی درباره ادامه تولید خودروی روآ بیان کرد: تولید این خودرو به طور کامل متوقف شده است و آمار ارائه شده به وزارت صنعت، معدن و تجارت در این خصوص باید دوباره بررسی شود.
    یادآور می شود تولید خودروی روآ بدلیل عدم انطباق با استانداردهای خودرویی مورد نظر سازمان استاندارد باید از شهریور ماه سال گذشته متوقف می شد ،پلیس نیز اعلام کرده بود که اجازه شماره گذاری این خودرو را نخواهد داد.
    شرکت خودروسازی ایران خودرو نیز عنوان کرده بود که تولید روآ متوقف شده است اما چندی پیش یکی از مسئولان وزارت صنعت،معدن و تجارت اعلام کرد تولید این خودرو تنها کاهش پیدا کرده و متوقف نشده است.
    http://www.asrekhodro.com/News/17804

    کاهش 48 درصدی تولید خودروهای دوگانه‌سوز 
    شش سال پیش در چنین روزی اعلام شد که تولید انواع خودروهای سواری دوگانه‌سوز در دو ماهه نخست سال 1391 با کاهش بیش از 48 درصد به 19 هزار و 440 دستگاه رسید.
    به صورت تفکیک شده، تولید خودروهای سواری دوگانه سوز در شرکت ایران خودرو با کاهش 57.2 درصدی به 15 هزار و 723 دستگاه رسید. تولید سواری های دوگانه سوز در شرکت پارس خودرو نیز در دو ماه امسال با افت 55.8 درصدی 316 دستگاه اعلام شد.
    این در حالی است که تولید سواری های دوگانه سوز در سایپا برخلاف دو شرکت دیگر در دو ماهه اول سال 1391 با افزایش قابل ملاحظه 99.9 درصدی به 3401 دستگاه رسید.
    در سال 1390 نیز تولید خودروهای سواری دوگانه سوز در کشور با کاهش 44.1 درصدی به 181 هزار و 364 دستگاه رسیده بود. کاهش تقاضا، افزایش قیمت سی.ان.جی و حوادث انفجار مربوط به مخزن های غیراستاندارد برخی خودروهای تبدیلی کارگاهی از جمله دلایل کاهش تولید این دسته از خودروها عنوان شده است.
    http://www.asrekhodro.com/News/17818

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو