فونیکسریمکسبهتام

کرمان موتور متفاوت در جلب رضایت مشتری

عصر خودرو- شرکت کرمان موتور در بهمن ماه ۱۳۹۶ (حدود ۵ ماه پیش) اقدام به پیش فروش محدود خودرو الانترا تولید داخل با شرایط ۷۰ میلیون تومان پیش دریافت و سود مشارکت ۱۸ و ۱۵ درصد و قیمت ۱۴۷ میلیون و هشتصد هزار تومان با موعد تحویل های عمدتا مرداد و شهریور و مهر ۱۳۹۷کرده است.

کرمان موتور متفاوت در جلب رضایت مشتری
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، پس از خروج یکجانبه آمریکا از برجام و تهدید شرکت های بین المللی در خصوص همکاری با ایران شرکتهای متعددی از جمله توتال، بوئینگ، گروه پژو سیتروئن و مارسک و سایرین از بیم قطع دسترسی به بازار مالی و محصولات در آمریکا اقدام به تعلیق همکاری با شرکای ایرانی خود نموده اند در این راستا همکاری نوپای کرمان موتور و هیوندایی نیز این قاعده مستثنی نبوده و دچار اختلال گردیده است.

    بررسی های میدانی نشان میدهد که شرکت کرمان موتور در بهمن ماه 1396 (حدود 5 ماه پیش) اقدام به پیش فروش محدود  خودرو الانترا تولید داخل با شرایط 70 میلیون تومان پیش دریافت و سود مشارکت 18 و 15 درصد و قیمت 147 میلیون و هشتصد هزار تومان با موعد تحویل های عمدتا مرداد و شهریور و مهر 1397نموده است لیکن پس از گذشت حدود 4 ماه بعلت تعلل شرکت هیوندایی در ارسال قطعات منفصله علی رغم گشایش اعتبارات انجام شده تحویل خودروهای مذکور  با مشکل مواجه شد.

    براین اساس با مراجعه و تماس با شرکت کرمان موتور جهت کسب اطلاع از نحوه تعیین تکلیف مشتریان مذکور متوجه شدیم شرکت مذکور طی بخشنامه ای شرایط بسیار جذاب و حتی فراتر از تعهدات قراردادی خود در چنین مواردی را برای جلب رضایت و اطمینان مشتریان وفادار خود تدوین نموده است. در این بخشنامه 4 راهکار برای مشتریان در نظر گرفته شده که به شرح ذیل خلاصه میگردد.

    در صورتی که مشتریان تمایل به استرداد وجه پرداختی خود را داشته باشند،شرکت مبلغ دریافت شده به علاوه سود دوران مشارکت و همچنین مبلغ 150 میلیون ریال پاداش وفاداری به مشتریان پرداخت مینماید. در حالی که الزام قراردادی فقط مبلغ دریافتی به علاوه سود مشارکت می باشد.

    در صورتیکه مشتری تمایل به جایگزینی خودروی با  محصولات موجود را داشته باشد 3 محصول هیوندایی سانتافه (با توجه به تفاوت قیمت زیاد با خودروی الانترا و محدودیت تعدادی صرفا برای حداقل 2 ثبت نام) با قیمت 367 میلیون تومان و 10 میلیون تومان تخفیف و جک اس 5 با قیمت 123 میلیون و 500 هزار تومان و 8 میلیون تومان تخفیف و جک اس 3 با قیمت 86 میلیون و نهصد هزار تومان تبدیل نمایند که البته قیمت خودروها مذکور در بازار دارای حاشیه حداقل %15 می باشد.

    در انتها از مشتریان عزیز درخواست شده است با توجه به ظرفیت محدود خودروهای قابل تبدیل هر چه سریعتر جهت انتخاب و نهایی نمودن وضعیت به نمایندگی های کرمان موتور مراجعه فرمایند.

    با بررسی طرحهای فوق به نظر می رسد که برای اولین بار یک شرکت خودروسازی در اقدامی بی سابقه و بدیع منافع مشتری را بر منافع خود ارجح دانسته و باید این اتفاق را در صنعت خودروی کشور به فال نیک گرفت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو