فونیکسریمکسبهتام

با همکاری اتحادیه شرکت های حمل و نقل مازندران؛

ناوگان محلی مازندران با محصولات گروه بهمن نوسازی می شود

عصر خودرو اتحادیه شرکت های حمل و نقل استان مازندران صبح امروز میزبان برترین محصولات شرکت های سیبا موتور و بهمن دیزل بوده است تا با پتانسیل بالای محصولات این شرکت ها به منظور استفاده در ناوگان های محلی خود آشنا شوند.

ناوگان محلی مازندران با محصولات گروه بهمن نوسازی می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲:۰۰
  • بهمن
  • ناوگان محلی مازندران با محصولات گروه بهمن نوسازی می شود
  • بهمن
  • بهمن
  • بهمن
  • بهمن
  • بهمن
  • بهمن
  • بهمن

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» ، گروه بهمن صبح امروز محصولات جاری خود را در حضور اعضای بلند پایه اتحادیه شرکت های حمل و نقل استان مازندران به نمایش گذاشت.این اتحادیه با توجه به داشتن ارتباطات و کارشناسان با تجربه خود در این حوزه می تواند بهترین مشاور برای انتخاب برترین گزینه موجود در بازار کشور برای اعضای این اتحادیه و شرکت های تعاونی حمل بار باشد از این رو  گروه بهمن محصولات تجاری خود را در این محل به نمایش گذاشت.

در این مراسم گروه بهمن با هدف معرفی محصولات جدید خود و افزایش سهم بازار در شمال کشور به عنوان یکی از بازار های بلقوه و مستعد کشور این محصولات را به نمایش گذاشت.محصولات به نمایش گذاشته شده شامل: محصول جدید تایگر V هشت تن FAW از شرکت سیبا موتور با کاربری هایی چون یخچالدار و حمل مرغ ، محصول NMR85،  کامیون FVZ باری، مینی بوس سحر، از شرکت بهمن دیزل اشاره کرد.


تایگر V هشت تن FAW محصول جدید سیبا موتور است که از جمله مزیت های آن می توان به طول شاسی بلند، بارخور مناسب، وزن پایین، نیم کابین خواب، گیربکس ZF آلمان، ترمز تمام بادی دومداره مستقل، موتور پرقدرت کامینز، قیمت مناسب، خدمات پس از فروش گسترده در سراسر کشور، طراحی ظاهری فیس لیفت شده مجهز به روشنایی در روز، صفحه کیلومتر دیجیتال و کروز کنترل اشاره کرد.
کامیون ایسوزو FVZ نیز یکی از محصولات جدید بهمن دیزل است که با توجه به نیاز بازار، با شاسی باری رونمایی شد. این محصول 26 تن با کاربری های متنوع در اختیار مشتریان قرار می گیرد که تنها کامیون دومحور ژاپنی در ایران است. ویژگی های بارز FVZ شامل وزن کم، وزن بارگیری بالا، دو کیسه ایمنی هوا، فرمان پذیری آسان، شعاع گردش کم، موتور 6 سیلندر پرقدرت 300 اسب بخاری با مصرف سوخت پایین، شاسی مقاوم مجهز به استیفنر، جا خواب راننده، بخاری درجا وریموت کنترل مرکزی است.
محصول بعدی کامیون 5.2 تن NMR85 است با پیشرانه ای به قدرت 150 اسب بخار که بالاترین توان پیشرانه در بین رقبای موجود در بازار است. طراحی جدید کابین و درنتیجه افزایش دید راننده، حداکثر شیب روی 47 درجه، فضای مناسب کابین و راحتی برای سوار و پیاده شدن، مانور پذیری بسیار ساده در معابر باریک، تکنولوژی روز ایسوزو ژاپن در طراحی بدنه و شاسی از بارزترین ویژگی های کامیون NMR85 است.

مینی بوس ایسوزو سحر یکی از باسابقه ترین محصولات بهمن دیزل که از سالیان دور در ناوگان حمل و نقل کشور فعال بوده، امروز پس از تغییرات بسیار وارد طرح نوسازی ناوگان حل و نقل عمومی کشور شده است. 

طرح نوسازی ناوگان
جزئیات طرح نوسازی ناوگان دو شرکت بهمن دیزل و سیبا به شرح زیر است.
به دستور مستقیم رئیس جمهوری مقرر شده است که تنها طی 3 سال تعداد 202 هزار دستگاه خودرو فرسوده در این طرح با خودروهای نو جایگزین شوند که تعداد 60 هزار دستگاه برای سال اول با بودجه ای در حدود 11 میلیارد دلار به اجرا درآید.

شرکت بهمن دیزل و سیبا موتور در طرح نوسازی ناوگان تجاری از اول سال 97 تا به این لحظه با کشنده و کامیون FAW، مینی بوس، انواع کامیونت ایسوزو برای تولید 11 هزار دستگاه خودرو تجاری در سال اول اجرای طرح اعلام آمادگی کرده است که که به محض تامین بودجه از طرف سازمان های ذی ربط امکان شروع طرح و واگذاری خودرو وجود دارد.
ماهیت این طرح این است که مالکان خودروهای فرسوده که در سال 96 از خودرو خود استفاده کرده اند می توانند به سرعت وارد طرح شده و بصورت کلید به کلید با تحویل خودرو فرسوده خود یک دستگاه خودرو نو جایگزین معادل تحویل بگیرند. در این طرح مالکین در ازادی تحویل خودرو فرسوده کلا 50 درصد از ارزش کل خودرو را پرداخت کرده که از این میزان 20 درصد از ارزش خودرو بصورت آورده نقدی و 30 درصد باقی مانده به صورت وام بلند مدت 5 ساله خواهد بود.
در بخش نوسازی ناوگان مینی بوس های فرسوده شرکت بهمن دیزل طرح جایگزینی دیگری را برای نوسازی ناوگان با مینی بوس مکسوس و مینی بوس سحر در دست اجرا دارد که 20 درصد ارزش خودرو بصورت نقدی و مابقی آن وام 5 ساله با سود 4 درصد به مشتری تحویل می شود.

حضور گروه بهمن در این اتحادیه به این معناست که این مجموعه با بیش از 65 سال سابقه هم اکنون می تواند کلیه نیازهای حمل و نقل بازار را در بخش های سبک، نیمه سنگین و سنگین پاسخگو باشد و همچنین خدمات پس از فروش مناسب را برای مشتری در آینده به ارمغان بیاورد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
      آرشیو