فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

صادرات قطعات خودرو ۶۶ درصد کاهش یافت

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی صادرات انواع قطعات خودرو از کشور در دو ماهه نخست سال ۹۱ حدود ۶۶ درصد نسبت به مدت مشابه در سال قبل کاهش یافت.

صادرات قطعات خودرو ۶۶ درصد کاهش یافت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، براساس آمار گمرک ایران، در دو ماهه اول سال 1391 حجم صادرات قطعات خودرو از کشور بالغ بر 13.8 میلیون دلار شد که این رقم نسبت به دو ماهه نخست 1390 کاهش 66.7 درصدی را نشان می دهد. وزن کل قطعات خودروی صادراتی از کشور نیز با کاهش 66.5 درصدی به بیش از 2265 تن رسید.
    قطعات خودروی صادراتی از کشور در تولید خودروهای سواری بکار می روند. تولید خودرو در کشور نیز در دو ماه نخست سال 91 با کاهش 32.2 درصدی به 157 هزار و 934 دستگاه رسید.

    http://www.asrekhodro.com/News/17964/

    5/5 هزار دلار، قیمت خودرو صادراتی ایران
    شش سال پیش در چنین روزی گمرک ایران در حالی آمار صادرات و واردات خودرو را طی دو ماه امسال اعلام کرد که طبق آن و نسبت به مدت مشابه سال گذشته، صادرات رشدی چهار هزار و 122 دستگاهی را به خود دید و واردات نیز 40 دستگاه (کمتر از یک درصد) افزایش یافت. مجموع کل خودروهای صادراتی در دو ماه ابتدایی سال 91 به پنج هزار و 670 دستگاه می رسد و در این مدت چهار هزار و 507 دستگاه خودرو نیز به میهمانی جاده های کشور آمده اند.
    البته باید در نظر گرفت واردات خودرو فقط به لحاظ تعدادی رشد کرده و از نظر وزن و ارزش با افت روبه رو شده است. طبق آمار، وزن خودروهای وارداتی به کشور در دو ماه ابتدایی امسال افتی حدود چهار درصدی را به خود می بیند و شاید به آن معنا باشد که از تعداد خودروهای شاسی بلند یا سواری های حجیم و سنگین وزن کاسته شده و میزان خودروهای سبک تر افزایش یافته است.

    http://www.asrekhodro.com/News/17961/
    آغاز فروش نقدی کشنده A7 از اواسط هفته آینده
    شش سال پیش در چنین روزی اعلام شد که جدیدترین کشنده شرکت ایران خودرو دیزل از اواسط هفته آینده فروخته می شود.
    هچنین این اخبار از قیمت گذاری 120 میلیون تومان برای این کشنده حکایت داشت. این کشنده دارای موتور پر قدرت 420 اسب بخار، مجهز به اینتر کولر ، کابین مجهز به تعلیق بادی 4 نقطه ای و فضای خواب دو طبقه ، فرمان تلسکوپی با قابلیت تنظیم در دو جهت و ترمز ضدقفل ای بی اس و ترمز کمکی است.
    http://www.asrekhodro.com/News/17987

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو