فونیکسریمکسبهتام

برنامه ارتقا تمام محصولات ایکس۱۰۰ به یورو۴ تا پایان شهریور

عصر خودرو : مدیر مهندسی قوای محرکه گروه خودروسازی سایپا برنامه ارتقای محصولات ایکس۱۰۰ به استاندارد آلایندگی یورو۴ را اعلام کرد.

برنامه ارتقا تمام محصولات ایکس۱۰۰ به یورو۴ تا پایان شهریور
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۸:۵۲

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» به نقل از ایسنا مصطفی پیکانی ، اظهار کرد: برای ارتقای محصولات ایکس100 به استاندارد آلایندگی یورو4 تغییرات زیادی در این خودرو صورت گرفته است.
    وی با بیان این که بخشهایی همچون سوخت رسانی و سخت افزار موتور مانند سرسیلندر و میل لنگ از جمله قسمت هایی است که در محصولات ایکس100 دچار تغییراتی شده است، خاطرنشان کرد: در محصولات ایکس100 سیستم خنک کننده با توجه به ارتقای استاندارد آلایندگی به یورو 4 بازنگری شده است.
    مدیر مهندسی قوای محرکه سایپا ادامه داد: با برنامه ریزی صورت گرفته، از ابتدای سال آینده تولید محصولات ایکس100 با استاندارد یورو 4 آغاز خواهد شد.
    وی افزود: سایپا 111 اولین محصول از خانواده ایکس100 خواهد بود که با استاندارد یورو 4 عرضه خواهد شد. پس از آن تولید سایپا 141، 132 و بعد 131 با استاندارد یورو4 آغاز خواهد شد.
    پیکانی با بیان این که طبق برنامه ریزی صورت گرفته تا شهریور ماه سال آینده تمام محصولات ایکس100 با استاندارد یورو4 تولید خواهند شد، تصریح کرد: به این ترتیب تولید محصولات ایکس100 با استاندارد آلایندگی یورو4 از ابتدای سال آینده آغاز و تا شهریور ماه تکمیل خواهد شد.
    پیش از این وزیر صنعت، معدن و تجارت از برنامه ریزی خودروسازان برای تولید خودرو با استاندارد آلایندگی یورو4 از ابتدای سال آینده خبر داد.
    به گفته مهدی غضنفری، خودروسازان تعهد کرده اند که در فروردین و اردیبهشت سال آینده، حداقل 10 درصد خودروهای تولیدی با استانداردهای یورو4 عرضه خواهد شد.


    کرمان موتوراکستریم