فونیکسریمکسبهتام

۵۴ خودروی سنگین در هر ساعت از جاده های زنجان تردد می کنند

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: نرخ جریان تردد وسایط نقلیه سنگین در جاده های این استان ۵۴ خودرو در هر ساعت و میانگین این نرخ ۴۸ وسیله نقلیه در کشور است.

۵۴ خودروی سنگین در هر ساعت از جاده های زنجان تردد می کنند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، ایرج دست نشان روز یکشنبه در جمع خبرنگاران بابیان اینکه زنجان رتبه دهم را در خصوص شمار تردد وسایط نقلیه سنگین در جاده ها دارد، افزود: با توجه به کنترل تردد وسایط نقلیه با 68 دستگاه تردد شمار برخط در مسیرهای بین شهری استان زنجان، خرداد امسال 12 میلیون و 178 هزار و 155 تردد ثبت شد.
    به گفته وی، این ترددها در 37 مقطع از جاده های مواصلاتی دارای تردد شمار برخط فعال استان زنجان (74 مسیر به صورت رفت و برگشت) ثبت شده ‌است.
    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، با بیان اینکه خرداد امسال تردد وسایط نقلیه در جاده های کشور حدود 568 میلیون مورد ثبت شد، گفت: استان با این میزان تردد رتبه چهاردهم کشوری را دارد.
    دست نشان، بیشترین ترددهای ثبت شده طی این مدت را مربوط به آزادراه قزوین – زنجان با 581 هزار و 453 مورد برشمرد و افزود: در مسیر ابهر- خرمدره 593 هزار و 159 و ماهنشان- نیک پی نیز هشت هزار و 750 تردد ثبت شده است.
    وی با تاکید بر اینکه 23 درصد از کل ترددها در خرداد به وسایط نقلیه سنگین با 2 میلیون و 763 هزار و 797 مورد اختصاص داشته است، ادامه داد: میانگین کشوری این ترددها 14 درصد بود و استان زنجان رتبه پنجم کشوری را به لحاظ تردد وسایط نقلیه سنگین دارد.
    مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: بیشترین ترافیک روزانه جاده های استان با 570 هزار تردد در 14 خرداد و کمترین آن نیز در چهارم همین ماه با 261 هزار تردد ثبت شده است.
    به گزارش ایرنا، استان زنجان پنج هزارو 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو