فونیکسریمکسبهتام

رئیس مجلس اعلام کرد

دولت اگر برای آزادراه تهران - شمال اعتبار می‌خواهد به مجلس درخواست دهد

عصر خودرو- رئیس مجلس گفت: دولت اگر اعتباری برای تکمیل آزادراه- تهران شمال می‌خواهد، در این باره درخواست‌های خود را به مجلس ارائه دهد و بنیاد مستضعفان هم تلاش کند این پروژه به خوبی پیش رود.

دولت اگر برای آزادراه تهران - شمال اعتبار می‌خواهد به مجلس درخواست دهد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، صبح امروز علی لاریجانی رئیس قوه مقننه،‌ وزیر راه و شهرسازی، رئیس بنیاد مستضعفان و جمعی از دست‌اندرکاران جاده‌سازی از پروژه آزادراه تهران- شمال بازدید کردند.

    در این مراسم علی لاریجانی پس از بازدید از قطعه یک آزادراه تهران - شمال اظهار داشت: از نزدیک تلاش‌ها در این آزادراه را مشاهده کردیم و همین تلاش دست‌اندرکاران را تحسین می‌کنیم.

    وی ادامه داد: پیگیری‌های وزارت راه و شهرسازی برای پروژه‌ای که سال‌ها متوقف بود و تلاش و همت رئیس بنیاد مستضعفان در این آزادراه قابل تقدیر است.

    لاریجانی گفت: این گونه مدیریت‌ها موجب می‌شود که کارهای بزرگ به درستی انجام شوند.

    وی عملیات عمرانی آزادراه تهران - شمال را کار پیچیده و از بعد فنی صاحب استانداردهای بالا دانست و گفت: حجم زیادی از دقت نظر در پروژه وجود دارد که کمتر در دیگر پروژه‌های جاده‌ای شاهد وجود این چنین پیچیدگی هستیم.

    رئیس قوه مقننه اظهار داشت: دانشکده‌های فنی می‌توانند از دستاورد پیمانکاران و مهندسان در این پروژه استفاده کنند و این پروژه خود دانشگاهی در حوزه جاده‌سازی است.

    رئیس مجلس ادامه داد: تجربه ارزشمند در ساخت تونل، پل، ایمنی جاده و زیبایی کار در این پروژه نمود دارد که در دیگر جاده‌ها کمتر دیده شده است.

    لاریجانی گفت: دولت اگر برای این پروژه به منابع نیاز دارد در مجلس ارائه دهد بنیاد مستضعفان هم در این حوزه تلاش کند، تا این پروژه زودتر به سرانجام برسد.

    وی با تاکید به اینکه باید به زمان‌بندی پروژه دقت شود گفت: این پروژه سابقه طولانی در اجرا دارد و ذهنیتی در ذهن مردم ایجاد کرده است، اما از این به بعد باید خواست مردم در این آزادراه تامین شود و مردم زودتر بهره‌مند شوند.

    رئیس مجلس با بیان اینکه به من گفته‌اند این پروژه آبان ماه امسال افتتاح می‌شود، گفت: به صدا و سیما و رسانه‌ها تاکید می‌کنیم، از این کار عظیم مهندسی در پروژه آزادراه تهران - شمال مستند، مناسبی تهیه کنند و پروژه به مردم به خوبی معرفی شود که قطعا مستندی علمی و جذاب خواهد بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو