فونیکسریمکسبهتام

بررسی آیین نامه اصلاحی خدمات پس از فروش خودرو

عصر خودرو : مدیر ‌عامل سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان از اصلاح بند هایی از آیین نامه خدمات پس از فروش خودرو خبر داد و گفت: این اصلاحیه هم اکنون در کمیسیون تخصصی دولت در حال بررسی است.

بررسی آیین نامه اصلاحی خدمات پس از فروش خودرو
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۱:۰۵

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، 'محمد نکویی مهر' با اشاره به بررسی درخواست تغییر قیمت خودروها در کمیته قیمت گذاری افزود: تصمیم جدیدی برای تغییر قیمت ها تا پایان سال گرفته نشده است.
    وی گفت: کمیته خودرو نیز به تازگی مصوبه ای در خصوص قیمت ها نداشته و با این وجود درخواست ها و ادله شرکت های خودروسازی همواره مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت تایید با آن ها موافقت خواهد شد.
    مدیر عامل سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: بخش عمده ای از نیاز کشور به محصولاتی همچون سویا ، ذرت و جو از محل واردات تامین می شود و با توجه به افزایش جهانی قیمت نهاده های دامی، به طور قطع بازار داخل نیز از تغییرات جهانی بی تاثیر نخواهد بود.
    وی، با بیان این مطلب که تمهیدات اندیشیده شده برای تعدیل قیمت و ایجاد تعادل بین نظام عرضه و تقاضا موجب کاهش قیمت ها خواهد شد، افزود: افزایش تولید و عرضه تنها راه کاهش قیمت ها است.
    وی توضیح داد: به عنوان مثال در بخش گوشت مرغ به دلیل بالا بودن سرانه تولید و عرضه، شاهد یک بازار رقابتی و تعادل در قیمت ها هستیم.
    مدیر عامل سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان با تاکید بر این که به تازگی هیچ مجوزی برای تغییر قیمت کاغذ و مقوا صادر نشده، گفت: افزایش 15 درصدی کاغذ و مقوا به اردیبهشت ماه بر می گردد و مجوز جدیدی در این خصوص صادر نشده است.
    وی طرح تشدید بازرسی ها را مورد توجه قرار داد و گفت: از آنجایی که بانک مرکزی تعهد کرده است تا ارز مورد نیاز وارد کنندگان را با قیمت مرجع در اختیار آنان قرار گیرد هیچ گونه تغییر قیمتی پذیرفتنی نیست، مگر این که دلیل دیگری وجود داشته باشد.
    این مقام مسئول در خصوص میزان تغییر قیمت محصولات لبنی به دلیل افزایش بهای شیر خام ، گفت : هنوز تصمیم دقیقی در این مورد اتخاذ نشده است، اما درصد تغییرات طی چند روز آینده نهایی می شود.

    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو