فونیکسریمکسبهتام

رییس سازمان محیط زیست:

صنعت خودرو سازی کشور استاندار یورو چهار دریافت می کند

عصر خودرو : رییس سازمان محیط زیست کشور با بیان اینکه توزیع بنزین استاندارد یورو چهار در کشور اثر خود را در بهبود وضعیت هوا گذاشته است افزود: از سال آینده صنعت خودرو کشور استانداردهای یورو ۴ را دریافت می کند.

صنعت خودرو سازی کشور استاندار یورو چهار دریافت می کند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۸:۴۵

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» به نق از ایرنا 'محمدجواد محمدی زاده' که با مدیران و کارکنان این سازمان در مراسم تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل در حرم مطهر امام خمینی (ره) حضور داشتند افزود: در حال حاضر توزیع بنزین ، نفت سفید و نفت گاز یورو چهار و پنج در روز هوای پاک در شهرهای تهران ،قم و اراک شروع شده است .
    وی ادامه داد: این فرآورده ها به مرور و بر اساس آلایندگی در شهرهایی مانند اصفهان و مشهد نیز به زودی توزیع خواهد شد.
    رییس سازمان محیط زیست گفت: ارتقاء کیفی خودرو و فرآورده های نفتی می تواند برای سال آینده ارمغان خوبی در کاهش آلاینده ها باشد.
    وی بنزین مورد نیاز در کشور را 60 میلیون لیتر در روز ذکر کرد و گفت: با وارد مدار شدن پالایشگاههای تندگویان تهران و بعد از آن بندرعباس، اصفهان ، آبادان،کرمانشاه و تبریز تا پایان سال آینده تمام فرآورده های نفتی و حتی مازوت با استانداراهای یورو 4 و 5 تولید می شود.
    محمد زاده در بخشی دیگر از سخنان خود با گرامیداشت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت:امام راحل احیاگر انقلاب اسلامی و نهضت دینی در سده معاصر است .
    محمد جواد محمدی زاده روز دوشنبه در ششمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر به همراه مسوولان، مدیران و کارکنان سازمان محیط زیست با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند و با نثار تاج گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره آن امام سفر کرده را گرامی داشتند.

    کرمان موتوراکستریم