فونیکسریمکسبهتام

پارس خودرو برترین خودروساز جشنواره تولید ملی، افتخار ملی

عصر خودرو : شرکت پارس خودرو تندیس و لوح سپاس جشنواره \\"تولید ملی افتخار ملی\\" را به عنوان برترین خودروساز کشوردریافت کرد.

پارس خودرو برترین خودروساز جشنواره تولید ملی، افتخار ملی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۰:۵۵

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» به نقل از روابط عمومی شرکت پارس خودرو، این شرکت در نهمین جشنواره \\\\\\\\\\"تولید ملی افتخار ملی\\\\\\\\\\" در بین تمامی خودروسازان به عنوان خودروساز برتر معرفی شد و توانست تندیس و لوح سپاس این جشنواره را به خود اختصاص دهد.
    شرکت پارس خودرو به عنوان کیفی ترین خودروساز کشور با ارائه سیستم های نوین مدیریتی و پرورش نیروهای کیفی، پیشگام در تولید با کیفیت ترین خودروهای کشور است و همواره عالی ترین نشان های ملی و بین المللی را کسب کرده است و این موفقیت نیز برگ زرین دیگری از موفقیت های شرکت پارس خودرو است که با تلاش، همدلی و صمیمیت تمامی کارکنان آن به دست آمده است.
    بنابر این گزارش، این جشنواره قدیمی ترین جشنواره شناخت برترین های حوزه صنایع و معادن است و هر ساله برترین شرکت های صنعتی و معدنی را ارزیابی و معرفی می کند.گفتنی است این جشنواره با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران ارشد حوزه صنایع و معادن برگزار شد.

    کرمان موتوراکستریم