فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

دنا امسال می‌آید

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی ر حالی که پیش از این نیز قائم مقام سابق مدیر عامل ایران خودرو از عرضه دنا در سال آینده خبر داده بود، مدیرعامل سابق گروه صنعتی ایران خودرو از عرضه این خودرو تا پایان سال ۹۱ خبر داد.

دنا امسال می‌آید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، جواد نجم الدین اظهار کرد: در حال حاضر اقدامات مربوط به تولید خودرو دنا براساس برنامه پیش بینی شده در حال انجام است.
    وی با بیان اینکه طبق برنامه ریزی انجام شده در پایان سال جاری خطوط تولید انبوه این خودرو به بهره برداری خواهد رسید، خاطرنشان کرد: دنا یک محصول تکامل یافته ایرانی از نوع خودرو سمند بوده و در کلاس D تولید خواهد شد.
    مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ادامه داد: طراحی دنا کاملا داخلی بوده و پس از رانا، به عنوان دومین دستاورد ایران خودرو در سال تولید ملی ارائه خواهد شد.
    وی افزود: در حال حاضر تولید رانا نیز طبق برنامه در حال انجام است؛ ضمن آن که برای تولید این محصول در سایت های داخلی ایران خودرو و سایت های بلاروس، آذربایجان، مصر، سوریه، سنگال و ونزوئلا برنامه ریزی شده است.
    نجم الدین تصریح کرد: صادرات این محصول به منطقه غرب آسیا، خاورمیانه، روسیه، حوزه کشورهای مشترک المنافع، غرب آفریقا، آمریکای جنوبی، شمال آفریقا و حوزه خلیج فارس صورت خواهد گرفت.
    http://www.asrekhodro.com/News/18172
    عرضه نیو سراتو نیمه دوم امسال به عنوان جایگزین ریو
    شش سال پیش در چنین روزی مدیر سابق ارتباطات گروه خودروسازی سایپا از تولید خودرو کیا سراتو در نیمه دوم امسال خبر داد و گفت: خط تولید این خودرو تا نیمه اول سال راه اندازی و تولید آن از نیمه دوم سال انجام می‌شود. این خودرو با قیمت تعیین شده از سوی سازمان حمایت به بازار عرضه می‌شود.  مجتبی نظری در خصوص برنامه های آینده گروه صنعتی سایپا و محصولات جایگزین و مورد نظر این شرکت برای زانتیا و ریو، اظهار کرد: زانتیا از بازار خوبی در کشور برخوردار بود اما به دلیل قدیمی بودن این محصول، مقرر شد خودروی دیگری از شرکت سیتروئن جایگزین این محصول شود. در این خصوص مذاکرات برای ورود محصول جدید سیتروئن به شرکت سایپا همچنان ادامه دارد.
    نظری اعلام کرد: براساس مذاکرات صورت گرفته، تولید آزمایشی کیا سراتو در نیمه اول امسال اجرایی شده و نیمه دوم سال نیز این محصول به بازار عرضه خواهد شد. قیمت گذاری این محصول با اعمال نظر سازمان حمایت تعیین خواهد شد.
    وی گفت: به دنبال حذف ریو از خط تولید سایپا، طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، مدل هاچ بک تیبا، که هم رنج قیمتی ریو است، وارد خط تولید سایپا خواهد شد.
    http://www.asrekhodro.com/News/18156

    تولید 170 هزار موتور کم مصرف EF7 درایران خودرو
    شش سال پیش در چنین روزی گروه صنعتی ایران خودرو افزایش تولید موتور های کم مصرف خانواده EF و TU درسال تولید ملی در دستور کار قرار داد . فرشید افتخاری معاون سابق نیرو محرکه ایران خودرو با بیان این مطلب گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده، قرار است در سال جاری 170 هزار دستگاه موتور EF7 تولید شود که 70 درصد آن پایه گاز سوز است .
    وی اظهار کرد: در حال حاضر روزانه حدود 300 دستگاه موتور EF7 در ایران خودرو تولید و بر روی محصولات خانواده سمند نصب می شود و برای افزایش تولید، برنامه روزانه 700 دستگاه نیز در دستور کار قرار دارد .
    افتخاری یاد آورشد : ایران خودرو درسال گذشته 70 هزار دستگاه موتور ملی تولید کرد که بیش از 70 درصد آن پایه گازسوز بود .
    معاون سابق نیرو محرکه ایران خودرو تصریح کرد : در تولید خانواده موتور کم مصرف تی یو 5 به 90 درصد خودکفایی رسیده ایم و تلاش برای خوکفایی 10درصد باقی مانده نیز با همکاری ساپکو فعالیت های مطلوبی در جریان است .
    http://www.asrekhodro.com/News/18170

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط