فونیکسریمکسبهتام

عضو هیأت رئیسه شورای شهر:

شهرداری نام رسانه‌های دریافت کننده آرم طرح ترافیک خبرنگاری را اعلام کند

عصر خودرو- عضو هیأت رئیسه شورای شهرخطاب به معاونت حمل‌ونقل ترافیک شهرداری تهران، گفت: ما چیزی برای پنهان کردن نداریم ، در راستای شفاف سازی اسم رسانه‌ها را منتشر کنید.

شهرداری نام رسانه‌های دریافت کننده آرم طرح ترافیک خبرنگاری را اعلام کند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، زهرا نژادبهرام  با اشاره به انتشار لیست خبرنگاران دریافت‌کننده آرم طرح ترافیک گفت: در این لیست فقط اسامی خبرنگاران آمده است و باید اسم رسانه‌های آنها نیز قید می‌شد. از معاونت حمل‌ونقل ترافیک شهرداری تهران می‌خواهیم تا اسامی رسانه‌های دریافت‌کننده را اعلام کنند و این کار در راستای شفاف‌سازی است.

    وی با بیان اینکه تعداد آرم‌های طرح ترافیک خبرنگاری محدود بوده است، گفت: در راستای بهبود وضعیت و شفاف‌سازی خوب است که معاونت حمل‌ونقل ترافیک اسامی خبرنگاران را منتشر کرده اما ذکر نام رسانه آنها مهم است چرا که نباید این سوءتفاهم ایجاد شود که این آرم‌ها به چه افرادی داده شده است.

    نژادبهرام ادامه داد: مگر اینکه دلیل خاصی داشته باشد که معاونت، اسامی  رسانه ها را منتشر نکرده باشد. ما با مردم رودربایستی نداریم، مردم صاحب تصمیم‌گیری‌های ما هستند این مردم بودند که ما اکنون در شورا هستیم و باید شفاف سازی در زمینه تصمیم‌گیری‌های ما صورت گیرد.

    عضو هیأت رئیسه شورای شهر، گفت: هدف ما از برقراری طرح جدید تلاش برای دو اصل کاهش آلودگی هوا و  عبور از رانت‌خواری بوده است.

    وی افزود: یقین می‌دانم این طرح احتیاج به ارزیابی مجدد دارد. طرحی که 15 سال کار می‌کرده و تغییر کرده در ماه‌ها و شاید در سال اول اجرا نیاز به برطرف کردن عیوب داشته باشد.

    نژادبهرام گفت: باید با همدلی تلاش کنیم که این طرح شکل بهبودیافته‌ای پیدا کند و نقاط خطای آن احصاء شود.

    وی با بیان اینکه طرح ترافیک خبرنگاری امتیاز ویژه‌ای بود که شورا به خبرنگاران داد، گفت: شورا تشخیص داد که باید خبرنگاران به واسطه شغلی که دارند از طرح خبرنگاری استفاده کنند این امتیاز در اختیار معاونت حمل‌ونقل ترافیک شهرداری تهران قرار گرفت تا بر اساس ضوابط آرم را توزیع کنم.

    عضو هیأت رئیسه شورای شهر افزود: حتماً لیست منتشر شده نقدهایی دارد که باید آن را اصلاح کنند و اسامی رسانه‌ها منتشر شود.

    نژادبهرام خطاب به معاونت حمل‌ونقل ترافیک شهرداری تهران، گفت: ما چیزی برای پنهان کردن نداریم اسم رسانه‌ها را منتشر کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط