فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمان:

پرداخت کرایه تاکسی در کرمان الکترونیکی می‌شود

عصر خودرو- مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمان گفت: پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی در شهر کرمان در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

پرداخت کرایه تاکسی در کرمان الکترونیکی می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، محمد مهدی‌نژاد  از تجهیز تاکسی‌های کرمان در آینده‌ای نزدیک به دستگاه‌های الکترونیک پرداخت کرایه و اختصاص کارت اعتباری به رانندگان تاکسی خبر داد و افزود: این کار در راستای افزایش رضایتمندی عمومی از خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی انجام می‌شود.

    وی در ادامه از صدور 69 فقره پروانه ویژه خودروهای دیزلی برای دریافت سهمیه سوخت گازوئیل در خرداد ماه امسال خبر داد و گفت: در این مدت همچنین دو فقره پروانه نمایندگی صادر و 198 فقره پروانه تاکسیرانی و 110 فقره پروانه تاکسیرانی رانندگان موسسات حمل و نقل درون شهری (آژانس ها) تمدید شد.

    مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمان همچنین از 27 هزار سرویس‌دهی توسط شبکه تاکسی بیسیم (133) به شهروندان در خردادماه امسال خبر داد.

    مهدی‌نژاد با تاکید بر اینکه با رانندگان متخلف برخورد خواهد شد، تصریح کرد: در مدت زمان یاد شده 25 فقره مدارک تاکسیرانی به علت تخلف رانندگان اخذ و دو فقره تاکسی به علت تخلف توسط واحد بازرسی و انتظامات این سازمان توقیف شده است.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط