فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

رونمایی از جدیدترین محصولات بهمن موتور

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی گروه بهمن از جدیدترین محصولات خود رونمایی کرد.

رونمایی از جدیدترین محصولات بهمن موتور
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، در این مراسم که با حضور مدیران گروه بهمن برگزار شد، خودروb50 محصول شرکت فاو در 2 مدل اتومات و دستی به عنوان یکی از خودوهای جدید گروه بهمن معرفی شد، این خودرو بر اساس اعلام مدیران شرکت از اوایل مهر ماه با تیراژ حدود 5 هزار دستگاه تولید خواهد شد و حدود قیمتی آن در مدل اتومات بین 30 تا 35 میلیون تومان و در مدل دستی 25 تا 30 میلیون تومان عنوان شده است.همچنین خودرو شاسی بلند لندرمارک که با قوای محرکه وانت کاپرا عرضه خواهد شد نیز یکی دیگر از خودروهای جدید شرکت بهمن است. این خودرو حدود 36 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.وانت تک کابین و 2کابین ایسوزو نیز به عنوان محصول اصلی در آینده نزدیک معرفی شد، که بر اساس گفته محمدرضا سروش مدیرعامل گروه بهمن از اواخر سال آینده وارد بازار می شود.گروه بهمن همچنین خودرو مزدا3 جدید با موتور 1600 سی سی را نیز به عنوان یکی دیگر از خودروهای جدید خود با قیمتی بین 40 تا 45 میلیون تومان معرفی کرد.سروش همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از افتتاح خط تولید کشنده جدید j6 از ماه جاری خبر داد و قیمت آن را نیز حدود 120 میلون تومان عنوان کرد. به گفته وی، این کشنده که محصول کمپانی فاو است قرار است در شرکت سیبا موتور تبریز تولید شود.
    http://www.asrekhodro.com/News/18405

    اجرای سومین مرحله از طرح کنترل خرید، فروش قطعات دست دوم
    شش سال پیش در چنین روزی سرهنگ عباسعلی محمدیان رئیس سابق پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از اجرای مرحله سوم طرح کنترل صنوف خرید، فرروش و اوراقچی قطعات دست دوم خودورهای سنگین و نیمه سنگین خبر داد.
    این مقام انتظامی گفت: سومین مرحله این طرح آغاز شده و قرار است یکی از محدوده‌های فعالیت این واحد‌های صنفی که در زمینه خرید، فروش و اوراق قطعات دست دوم خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین را که در شرق تهران فعالیت دارند را تحت نظارت و کنترل قرار داده شود.
    وی با اشاره به این که واحدهای صنفی متخلف پس از اوراق قطعات خودرو آنها را به تهران منتقل می‌کنند، گفت: قطعات اوراق شده به محدوده میدان شوش منتقل می‌شود و پلیس آگاهی تهران بزرگ اقدام به کنترل و بررسی پروانه کسب این واحدهای صنفی، مجوز قانونی برای اوراق قطعات، بررسی از حیث مسروقه بودن قطعات و اصالت قطعات می‌کند که در صورت عدم احراز هر کدام از این موارد، واحد صنفی مذکور پلمب خواهد شد.
    سرهنگ محمدیان اظهار کرد: واحدهای صنفی که فاقد پروانه کسب باشند، برابر مقررات پلمب شده از ادامه کار آنها جلوگیری می‌شود تا زمانی که موفق به دریافت پروانه کسب از اتحادیه واحد صنفی و تاییدیه مجوز از سوی پلیس اماکن تهران بزرگ بشوند.

    رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اجرای 2 مرحله از طرح کنترل واحدهای صنفی خرید، فروش و اوراقچی‌ قطعات دست دوم خودرو، گفت: تاکنون در این زمینه بیش از 250 واحد صنفی متخلف پلمب شده و مالکان آن به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.
    http://www.asrekhodro.com/News/18420
    خودروهای سنگین تهران هیچ استانداردی ندارند!
    شش سال پیش در چنین روزی رییس سابق کمیته محیط زیست شورای شهر تهران گفت: خودروهای سنگینی که در سطح شهر تهران تردد می‌کنند، استانداردهای لازم در زمینه آلودگی هوا، آلودگی صوتی و ایمنی را ندارند. معصومه ابتکار در زمینه بررسی لایحه پیشنهادی تعیین حد مجاز آلودگی صوتی وسایل نقلیه موتوری در شهر تهران به شورای عالی محیط زیست اظهار کرد: تاخیرها در ارائه استانداردها، خلل های جبران ناپذیری به محیط زیست وارد کرده است.
    وی افزود: در این زمینه خلا قانونی وجود دارد و این وظیفه شهرداری نیست که چنین لایحه ای را پیشنهاد کند و اینها وظایف دولت است چرا که بودجه و امکانات لازم در این زمینه را در اختیار دارند.
    وی در ادامه با اشاره به آیین نامه نحوه جلوگیری از آلودگی صوتی مصوب شورای اسلامی شهر تهران عنوان کرد: این مصوبه با وجود تصویب هیچگاه اجرا نشد و این گونه مسائل در دولت جدی گرفته نمی شود.
    http://www.asrekhodro.com/News/18422

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو