فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

تعویق دو ساله حذف خودرو پیکان و پراید از ناوگان تاکسیرانی

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی مدیرعامل سابق سازمان تاکسیرانی شهر از مخالفت اجرای قانون منع تردد خودروهای فرسوده در ۸ کلانشهر برای ناوگان تاکسیرانی به دلیل ایجاد گرفتاری برای ۱۷ هزار راننده تاکسی خبر داد.

تعویق دو ساله حذف خودرو پیکان و پراید از ناوگان تاکسیرانی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، احمدی بافنده با بیان اینکه امسال 17 هزار تاکسی در طرح نوسازی قرار می گیرند ،گفت:ما اجرای منع تردد خودروهای فرسوده در تهران را برای کاهش آلودگی هوا تایید می کنیم اما این قانون در حال حاضر نباید شامل حال ناوگان تاکسیرانی شود .
    وی افزود: باید مشکل تاکسی های فرسوده میان وزارت صنایع ،وزارت کشور و ستاد سوخت حل شود و ما بتوانیم خودروهای مدنظرمان را از خودروسازان تحویل بگیریم و سپس در این رابطه تعیین تکلیف نهایی شود. احمدی بافنده با بیان اینکه میعشت رانندگان تاکسی تنها از تاکسی هایشان تامین می شود اگر این خودروها متوقف شود نان سر سفره این رانندگان را برداشته ایم باید حق و حقوق رانندگان تاکسی در اجرای این قانون مد نظر قرار گیرد.
    وی اظهار کرد: تا زمانی که وزارت صنایع تکلیف تاکسی های فرسوده را مشخص نکند وسایت ایران خودرو که مدتی که بسته است باز نشود نباید پلیس راهور این قانون را برای تاکسی ها اعمال کند.
    وی تصریح کرد: امسال تمامی خودروهای تاکسی پیکان از ناوگان تاکسیرانی بازنشسته می شوند زیرا آخرین تاکسی در سال 83 وارد تاکسیرانی شد.
    احمدی بافنده در ادامه با بیان اینکه خوردوی پراید هنوز عمرش در ناوگان تاکسیرانی به حذف نرسیده است گفت:ما هیچ خودروی پراید را دیگروارد ناوگان تاکسیرانی نمی کنیم و از یکی دو سال آینده نیز حذف تدریجی پراید آغاز می شود زیرا این خودرو از سال 85 وارد ناوگان شد
    http://www.asrekhodro.com/News/18455
    قاچاقچیان لوازم یدکی خودرو و جریمه میلیونی
    شش سال پیش در چنین روزی مدیرکل سابق روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: با توجه به حمایت از حقوق مصرف کنندگان گشت مشترکی در هفته دوم تیر ماه در قالب 30 اکیپ در سطح پایتخت فعال شد. سرابیان افزود: در این بازرسی ها که روسای شعب در آن حضور داشتند از 1060 واحد صنفی بازدید و ضمن ارائه تذکرات لازم برای 146 واحد متخلف به دلیل گرانفروشی، عدم درج قیمت ، عدم صدور فاکتور، تقلب در کسب پرونده تخلفاتی به ارزش یک میلیارد و 608 میلیون ریال تشکیل و جهت رسیدگی بیشتر به شعب استان ارسال شد.
    وی اذعان کرد: طی بازرسی های ماموران استان آذربایجان غربی مقادیری لاستیک خودرو و البسه خارجی قاچاق کشف و پرونده هایی در این خصوص تشکیل که با اعلام شکایت گمرک پرونده های فوق پس از سیر مراحل قانونی جهت رسیدگی و اعمال قانون به شعب استان ارجاع و شعبه یاد شده با توجه به ادله کافی در پرونده علاوه بر ضبط کالا به پرداخت بیش از 400 میلیون ریال محکوم شدند. وی خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از تولید ملی کار و سرمایه ایرانی ماموران نیروی انتظامی استان همدان طی بازرسی های خود مقادیری کالای قاچاق شامل انواع لوازم یدکی خودرو خارجی کشف پرونده هایی در این رابطه تشکیل که در همین خصوص پرونده فوق پس از گذراندن مراحل قانونی جهت رسیدگی به شعب استان ارجاع و متخلفان علاوه بر ضبط کالا به پرداخت بیش از 200 میلیون ریال محکوم شدند.
    http://www.asrekhodro.com/News/18443
    ورود 50 دستگاه ون جدید ویژه معلولان
    شش سال پیش در چنین روزی رئیس سابق سازمان بهزیستی کشور در جمع معلولان گفت: به زودی 50 دستگاه ون جدید که مناسب‌سازی شده ویژه معلولان وارد سیستم حمل و نقل معلولان می‌شود ضمن اینکه با همکاری شهرداری و بهزیستی بزودی یک پایانه مسافربری ویژه معلولان در صادقیه راه‌اندازی می شود. همایون هاشمی در ادامه تجمع معلولان تحت پوشش بهزیستی به عدم واریز کامل هزینه های ایاب و ذهاب اظهار کرد: سازمان بهزیستی تلاش دارد در حد ممکن و تا جایی که اعتبارات اجازه بدهد تسهیلات متعددی را به معلولان ارائه کند.
    وی اظهار کرد: مناسب سازی در ایران جایگاه خوبی ندارد و در این چند ساله اگرچه کارهایی صورت گرفته اما مطلوب نبوده است و باید تلاش شود اقدامات وسیع تری در این زمینه انجام شود.
    هاشمی از همکاری سازمان بهزیستی و شهرداری در خصوص مناسب سازی اشاره کرد و گفت: بزودی با تعامل این دو سازمان 50 ون جدید وارد سیستم حمل و نقل معلولان می شود که این تعداد ون کاملا مناسب سازی شده و مجهز به سیستم بالابر هستند ضمن اینکه در آینده نزدیک نیز پایانه مسافربری ویژه معلولان در میدان صادقیه راه اندازی می شود.
    18450/http://www.asrekhodro.com/News

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو